2008年7月16日 星期三

實金可以去邊度買或賣 ?


買實金可以去金店買,
飾金有手工費, 可以講價, 但買賣差價大(約 600蚊), 在大型金店可以簽卡買,
金粒(1兩)或金條(5兩)差價小至 150蚊, 高至300蚊, 但只收現金吾可以簽卡 !
實金條或金幣都可以去銀行買, 而銀行都有紙黃金買賣, 紙黃金不能提取實金 :

http://www.bochk.com/


賣飾金就要返去金飾上面的商號, 吾係會扣你火耗費, 因為佢地要驗你的金是否夠純, 所以買金飾最好去大型有信用的金店買 !

參加金會我就會有保留, 因為無事時就好, 不過在亂世時, 你可能有機會收吾返錢 !

買 賣金可以賺也可以蝕的; 在 80年代金價去過 850 美元, 之後跌去 300 美元樓下; 在 2000 年才慢慢升上今日的 900 美元附近. 上兩個月金價是去過 1000 美元樓上, 之後跌去 840 美元附近, 前幾日又升過去 988 美元的高位後, 似是無力, 所以好似是做了雙頂. 如果通賬跌或美國加息, 金價走勢就會向下 .

沒有留言: