2008年7月25日 星期五

新聞組不再是往日的專業聚集地

在1997年因為個女須上網做工課, 第一次申請上網, 在附送的免費課程中, 學上新聞組. 當時識到好多專業人士, 在他們的交流中可以學到好多野, 但今時今日, 新聞組倫落到只是一個給人發洩的地方, 人身攻摯, 粗口滿場飛. 就如 acer 說的, 因為當初上網費貴, 所以只有專業人士才可以常上網, 但跟著上網費下降, 參於的人質素也下降了. 好多新聞組版主都俾人迫走佐, 本人也是其中之一.
做新聞組版主不易, 須保持中立身份, 又要阻止罵戰, 一得罪某些人, 就野來炸版, 刪文刪到手軟.個時有人質問, 版主是否有錢收 ?
就係無錢收, 又要差不多24小時 standby 刪搞事者文, 所以到今日, 好多新聞組, 無佐版主.
古人說, 一寸光陰一寸金, 還是繼續勸在新聞組浪費時間的年輕人, 好好利用多餘時間去學多些專業知識或增加本職業學識. 上網最多是IT人, 如果吾去增加行業知識, 你只會停留在現況, 老來有機會成為一百萬人的故事 !

2 則留言:

Unknown 提到...

妳好,還記起我嗎?
幸好當日推拒你的盛意權權沒做版主,此及彼人之先見也!

祝你身心愉快,青春常駐。

oldie

Lisa 提到...

初哥終於搵到來 ?
開 twitter 啦, 多人轉玩 twitter, Albert 都開佐 !
http://twitter.com/lisatwitwriter
http://twitter.com/qindex