2008年7月25日 星期五

如何選股票 ?

為了賺錢, 好多人用盡不同的方法去選股票. 有人問人要 tips, 有人睇報紙推介, 有人研究圖表, 有人研究年報.

照我多年經驗來睇, 你首先要知股市是怎樣運作的 ?

首先你要知一個無基金及大戶參與的市場是不會升的. 大戶會在大市低潮時收集平貨, 之後把大市推上去才派貨. 散戶就會在大市低潮時離場, 因為等來等去都不見股價升, 只是陰陰乾不見了一大筆, 等到大市升到人人都不信時才來搶住入市又在高位買了貴貨. 所以大市都離不開 : 收集, 推高股價, 派貨, 再推高些, 再派貨, 到派完貨時來一個大洗牌又從頭玩過. 所以散戶想在股市中真正賺錢就要先除心魔, 一定要跟住大戶走, 在大市開始升時買貨, 到大市去到高位時出貨. 低買高賣說來容易, 但什麼是低位, 在那是高位? 這就要靠多年的經驗及眼光了, 還要跟住市場消息走; 你也可以用圖表睇回以前的走勢來決定買賣, 但你要知, 圖表只是用來參考, 因為無人可以保證走勢線圖是不會改變的 !

說了哪麼多廢話, 到底要怎樣去選那一隻股票值得買呢 ? 一位股票分析員會去那間公司實地觀察及睇年報, 但一般小市民做不到實地觀察, 只可以睇年報, 但賬目都可以是假的, 所以想知那一隻股票買得過, 你不如看看身邊, 有什麼公司你以為是有錢賺的及有前景的公司, 如煤氣, 電, 銀行等等.

還有最好避買一隻人人都掛在嘴邊的股票, 因為以我多年的經驗, 最多散戶買的股票一定跌到你不信 !

Lisa 2004年作

沒有留言: