2008年7月16日 星期三

投資無秘訣 !

其實真正投資不是太難, 你只要分得出投資和投機的分別. 投機是想在好短時間內贏好多金錢, 但輸錢的風險高, 而投資是要看長些. 投資是有 cycle 的, 一個 cycle 可以行幾年至十多年, 股市如是, 樓市如是, 匯市 cycle 可以短至幾年, 例如 2005 年買入的外幣, 我在今年已沽掉. 2006 年開始買入的實金, 我已開始沽出, 會愈升愈沽, 因為市上無永遠升的市, 也無永遠跌的市, 所以如果股市跌破二萬點, 我會慢慢分段買貨, 因為手上的股票現在只是我流動資金的 7%. 買股票當然要用多餘錢, 可以在俾綁時, 不須迫住沽出, 因為現金流問題. 選股當然要選有實力公司的股票, 以防萬一公司破產, 你一個仙都收吾返.
如人民幣, 就會是我組合內, 長少少的投資之一, 因為中國經濟, 還是全球最強的, 雖然好多公司面臨經濟放綬的困難.
自 住樓不是真正投資, 是必需品, 因為到你退休時, 你都希望有個安樂窩, 又吾曬怕俾人加租. 第二第三間物業, 就會是收租投資, 可以為你帶來穩定的現金流, 又可以為你帶來升值利潤. 富爸爸說, 為你帶來收入的是投資, 為你帶來負債或支出的, 就是消費 !買樓當然又要看自己實力, 要預利息會升又要預樓價見頂. 過度借貸, 只會推自己入困谷, 美國次按風暴就係呢個原因.

3 則留言:

ah man 提到...

hi lisa 有冇去換$20蚊紙呀 ?
明天星期4, 記得去取表格喎.
2房債, 中行最多之後是工行939.
中行和939癸債的話, 真是要考慮下.

Lisa 提到...

要排隊又要用錢買, 不以為是好投資 !
明天會同老公去銀行簽名申請, 諗住搞掂佐才寫關於債券文章 !

ah man 提到...

公司樓下間中國銀行, 呢2天都幾有拾人係度.
紀念抄仲要比錢去買, 很奇怪.
唔通為左四川個一百憶趁勢開刀...
以前仲可以去下銀行, 現在太忙, 應該星期6先可以申請呀.