2008年7月22日 星期二

樓不應該用來炒

用少少錢去炒樓, 每次賺得十萬八萬, 一個吾好彩俾綁, 無錢上會, 就係去銀行做按揭, 只會害到自己負資產, 損手爛腳 !

自住樓是必須品, 老來有個安樂窩, 可以按自己喜好佈置間樓, 又吾曬搬來搬去, 所以有錢有能力供樓, 自住樓一定要買. 如果你初出道, 就要好好理財, 儲起首期, 做七成按揭; 如果自己還有地方住, 可以把單位租出去, 讓人地幫你供樓. 選樓要睇自己銀包, 吾可以一時衝動, 選自己供吾起的樓. 你吾可以預期, 樓價一定直線升上天的, 所以樓價在低位, 一定要買, 樓價到佐高位, 要識等侍. 但事實証明, 好多人在樓價低時, 吾敢買樓, 多多藉口, 又說怕負資產, 又說買股票可以賺得更多, 要到樓價升到高位, 才出來搶貨, 驚死樓價吾跌買吾到樓了 !在網上見到有人說, 樓市是十年來一個 cycle !

有人又會問, 租霸又點呢 ? 死人變兇宅又點呢 ?
你出街都可能會俾車撞到, 哪你就吾出街了 ?
怕租霸, 選租客要小心, 最好知對方職業和入息來原, 公司地址等等, 遇到好租客, 收少些租都好過擔心過日子!
我有個親戚選租客三不租 : 一不租給老人家, 驚人地過身. 二不租給有小孩家庭, 驚小孩整爛佢裝修. 三不租給太多成員家庭. 還加個不可以在牆打釘.....
如果純為收租, 都可以選投資在商舖, 人地開門做生意, 做租霸無意思 !
還有大陸樓, 吾會好似香港, 只保障租客, 吾保障業主; 在大陸, 選個有好管理的樓宇, 在租客吾交租時, 可以叫管理處載水載電. 好多時, 租客想搬出, 管理處會要求業主去簽名放行, 預防租客把業主家俱電器一拚帶走 ! 這些服務, 香港吾會有的 !

沒有留言: