2008年9月18日 星期四

16000 話甘快就到

美國立立亂,
睇來恒指會試低 d 位 !
股票幾時買得 ?
睇成交, 去到 100 億差不多, 依家還有太多人入市博反彈 !

7 則留言:

ah man 提到...

有人計左 現在hsi 是PE 10.1 喎

(我當然唔識計啦)
呢D 指數有什麼用途架呢 ?

Lisa 提到...

有邊度寫明, PE 去到乜位就跌完 ?

ah man 提到...

無 ^^
PE10.1是4.5里息
不過唔太明.
因入一隻股, 最於是實質價值吧,
就算息高, 內涵價值低的話, 都是X 眼法.

匿名 提到...

多謝妳提點....(1) 我唔知"熊三"正常維持幾長時間 (2) 成交幾多先叫少. 我應該跟 (1) 或 (2) 作決定, 真係要想吓.

Lisa 提到...

睇美國的嚴重成度, 已蒸發太多資金,
基金再在短時返來炒作的機會已好微,
所以養傷都最少要二年之上,
何況依家壞時刻沒完結 !
依家是見步行步 !

richmapoor ma 提到...

也許是我悲觀吧?
我認為這一浪只是開始.
金融機構倒閉潮之後, 接著還有美元大貶值, 全球資產價格大跌, 跟著會是信用卡業務出問題, 全國經濟蕭條......

還有, 現在海嘯的焦點在美國, 其他國家的金融機構和中央銀行一樣會因次按出問題, 只是未到爆發的一刻......

百年一遇, 非同小可.

Lisa 提到...

歡迎富媽媽 :)
我都好驚吾知會發展到乜地步, 如果美元吾掂, 好多國家要陪葬, 因為佢地國家儲備好多都是美債 !還有好多銀行都持有美債....