2008年9月24日 星期三

人心慌慌

剛才一點鐘去東亞打簿, 睇下中佐幾多中銀人債, 先是無乜人,
點知愈排愈多人, 還排佐出街排去了第二個屋苑 !
還見到好多熟人 !
有 d 散戶真是無知, 不理三七, 廿一, 十萬八萬都話要提錢,
有些人還問保管箱怕吾怕 !

中銀人債我中了一手, 老公中了兩手 !

5 則留言:

匿名 提到...

請問知唔知佢 allotment plan 係點呢?我申請6萬中左2萬,但我屋企人申請15萬卻只中左1萬,好奇怪 !

ah man 提到...

點都係lisa 姐中多d ~ ^^

嘩, 東亞定期有優惠喎 ~

東亞銀行 主席李國寶 表示,昨日提取了本票的客戶若重新將本票放回東亞做定期,可獲額外多半厘息

Lisa 提到...

我都吾知人債點樣分配, 只知一人一手, 其餘一手就要抽籤 !

我諗 d 人甘辛苦先提得錢出來, 吾會多人又存入去東亞 !

依家大眾銀行都好高息, 但就存入十萬好囉 ! XD

匿名 提到...

東亞在香港有咁多年歷史,同時又係港資龍頭大哥都有問題, 其他細銀行我一定唔考慮.本人東亞都有 d 錢,但我都無提取.睇數據我投信任票.

Lisa 提到...

我都估吾到東亞第一個出事, 還剛把強績金戶口轉去了東亞, 還有一部份人債和人民幣 !
我已盡量把資金分散, 但都好難間間只放一人十萬 !還有我親人的資金, 都吾知點搞 @_@
剛才出去真震撼, 見到 d 鐵馬排到去離東亞位置好遠好遠, 可想像昨晚有幾多人排隊 !剛才行過都還有人在東亞門口外面排隊,可能是無籌碼的人士 !