2008年9月8日 星期一

一個人的成敗

好睇個人性格 !
當然, 在你出生個日, 已定了你是否有優勢, 因為出生在一個父母有錢的家庭, 你已不須為父母的生活而煩惱; 父母還可以在錢銀或事業上幫你一把 !
但不是全部富豪是一出生就有錢的, 好多都是由窮小子做起 !
只要你有心去增加自已知識又不怕辛苦, 樣樣事都用心去做, 還肯廣闊視野, 睇遠和睇長些 !
我成日諗, 就算要我去做清潔工, 我都會做得比其他人好 !

我成日說, 一定要讀多些書, 讀書不怕遲, 因為知識就是財富 ! 但就一定要讀上心, 知你讀的每一樣事代表乜野, 因為見到好多人讀書只為考試, 背完書後都吾識運用, 就算你考得一百分又何用 ? 在我網友中, 好多個無學位的, 都辛辛苦苦在呢幾年拿到了學位 ! 我希望佢地有出人頭地的一日 !

見到有人說, 自己得約一萬人工, 又要養父母, 又要搭車食飯, 儲吾到錢去投資.
如果, 你打定輸數, 睇死自己呢生就得一萬人工, 哪你就注定呢生吾會成功的啦 !

4 則留言:

ah man 提到...

除了性格, 仲有樣野"食幾多著幾多, 整定的", 這句說話不斷在腦海中出現.
有人買左kill u later 2張, 不過早就賺左錢走人.
有人做野唔掂, 都可以係經理位打滾.
只可以話努力抗衡命運, 結果由天定 ~~

Lisa 提到...

當然命運是好難講, 但如果自己都吾去爭取, 又點得世間財 ?

斯F' 提到...

Yes,性格好重要,還有就是心態和習慣再加上點運氣。
其實一個人的成功最重要是自己不要放棄自己,那怕目標是遙不可及,
只要慢慢一步一步向著目標前進,這樣我覺得已經成功了一半。
知識就是財富絶對同意,活到老學到老,這方面我是十分敬佩Lisa。

Lisa 提到...

謝謝 :)