2008年10月10日 星期五

非常時期

乜都有可能發生, 以下轉貼 The day the earth stood still 有可能發生, 所以大家都係小心行事 !

現買平貨都要適量吾好太博, 因為個市沒跌完 !
暫時須避開銀行股和保險股 !

以往規律是 :
熊市先跌細價股, 最後才跌大藍籌 !
牛市先升大藍籌, 後升細價股 !
大成交發生在牛市高點, 低成交發生在熊市底 !

6 則留言:

ah man 提到...

我很緊張. 因為 ... 我怕火燒連環船呀...

Atlantis旗下基金暫停贖回報導或增大個股拋售壓力

Lisa 提到...

最怕下一浪是美元大跌 !
先殺淡倉, 後殺好倉 !

ah man 提到...

我打算放左一半先, 因為就算我資金充裕, 怕最後係個市頂唔住.

ah man 提到...

我打算放左一半先, 因為就算我資金充裕, 怕最後係個市頂唔住.

ah man 提到...

最怕下一浪是美元大跌 !
先殺淡倉, 後殺好倉 !

其實我唔係好明 ~~~

Lisa 提到...

美國為救金融機購, 狂印銀紙, 大量美元會導致美元貶值, 引發通脹 !