2008年10月19日 星期日

貨幣戰爭

下午去了沙田商務買了本[貨幣戰爭],117 蚊 ,店內無擺出來賣 ,須問先有; 一個晚上已睇佐一半, 好似睇緊 horror , 連 Steven King 都無甘恐怖 ! 我以前在荷蘭中學讀世界歷史都沒讀過 !

呢本書好值得睇 ,可以讀到歷史之外 ,還可以知金融波動背後的手段 ,肯定可以廣闊你視野 !

5 則留言:

散仔 提到...

其實有點似睇小說.

不過,眼界大開.

Lisa 提到...

我在荷蘭長大, 本書有八成可信 !
太可怕了, 一個家族可以控制成個歐洲, 銀行家控制成個世界 ! 所以 CDO 呢個產品, 才可以打入銀行, 你不會以為個 d 大銀行頭頭全是傻的, 原來是有陰謀 !

散仔 提到...

大部份香港人都是食自由經濟奶大,其實對經濟剖析及操作都存在盲點.

這本書可令人有反思的機會.

匿名 提到...

我只看到三份一,心寒!

問題:銀行家有沒有可能挑起一場戰爭?懷疑

Lisa 提到...

他們不是普通的銀行家, 而是一個組織, 有曬線人間碟在每一個國家, 控制了世上政治和經濟成幾百年, 所以好恐怖 ! 是強盜政權 ! 原來白人在失去值民地之後, 在幕後繼續佢地的值民政策 !