2009年1月22日 星期四

匯豐幾時見底 ?

在人人都說買入匯豐時, 匯豐股價絕沒見底 !
咁底在何處 ?
如果多人把床下底陳年舊貨都拿出來賣時, 低位才會已出現 !

在 2005年, 好多人在清由 1996年買入的股票倉, 之後大市就大升 !
所以散戶不會清倉在熊三, 而在牛一 XD !

7 則留言:

ah man 提到...

任總: 金融海潚 第2波來緊啦.

ah man 提到...

有冇睇任總昨晚講的 金融海潚 第2波 .......... 到什麼古怪呢.

他言下之意, 好似講緊某公司.

Lisa 提到...

任總說得岩, 在金融海嘯中, 什麼古怪野都可以發生 ! 好似 Bear Sterns 同雷曼又邊個估得到 ?
所以大家都係放假開開心心過新年吧, 暫唔睇市好過睇 !

ah man 提到...

Lisa 姐. 早 ~

向你拜個早年, 祝你身體健康, 投資獲利,
恭喜發財!

^_^

ah man 提到...

lisa 姐, 你好!
我個MPF +2% (總賺), 是否應該開心呢 ?!

Lisa 提到...

ah man 早 !
我都祝你新一年身體健康, 萬事勝意, 新年發大財 !
我舊時在渣打的 MPF 總有二十幾個巴仙賺, 因為有股票成份, 但在最後個季都融返幾千蚊, 好彩轉得快, 依家轉去了東亞的資本基金, 睇返 MPF list 有兩巴仙賺算好好的啦 !
傳謀說全港 MPF 勁蝕, 每人蝕幾多幾多, 我唔敢反駁, 驚俾人說曬命 !
依家好多專家叫人唔好現時把股票基金轉, 話股市就來見底, 所以求神拜佛美國唔好見 4000 點 !

ah man 提到...

傳謀說全港 MPF 勁蝕, 每人蝕幾多幾多< --反而我想証實一下是否真有其事喎.

我估係只買恆生股票基金先中呢個傳聞吧 ~

我呢個mpf 供左3~4年架渣. 好記得08年新年同人講話要把mpf轉去保本, 真係比人笑 ~

快d 見底就最好呀 ~ 唔洗諗來諗去d錢點用.