2009年1月15日 星期四

你現會買匯豐股票嗎 ?

我就唔會啦 ! 因為還是不清楚匯豐還有幾多壞賬可以爆 !
我之前都說過, 因為實在太多人看好匯豐, 以為是個穩健的投資, 可以用來養老 !
到大多數股票在散戶手上, 大戶又點會放過你呢 ?
在兩三年前一說到不睇好匯豐就俾人攻摯, 所以之後不再說了 !

我反而會在更低位留意中資銀行股 !
本來以為在 1.70 可以吸第一手中國銀行, 點知俾人挾淡倉, 炒了上去 ! 中國銀行雖然還有壞消息, 但我以為在 1.70 樓下是可以慢慢分段收集的 !

14 則留言:

ah man 提到...

$1.7 --> $3.40 易過 $66 --> $132

Lisa 提到...

最重要是見到 d 美國銀行點死法, 心都寒 !

ah man 提到...

佢地唔掂, 我地都有d牽連架啦.

有人計過 #3988 同#5收息的話, #3988 高息d架喎.

Lisa 提到...

歷史派息不等於將來派息 !
所以不能比較 !

ah man 提到...

AME , 似乎中至短炒更佳

匿名 提到...

I think Morgan Stanley itself is having a big negative on their books. Yes, HSBC does have lot of bad debt in USA, but in long run. They will be good.

I just want to clarify that dont listen to JP Morgan, since they are the biggest lost on this crisis.

Lisa 提到...

To andy,
不關任何人事或任何評級 ! 我的經驗是, 太多人買的股票一定無好下場, 以前有八號仔, 還有在更早之前有佳寧 !
所以世上無 Sure Win !

匿名 提到...

What about 1398 and 939 ?
Many people are still holding such crabs ?
Do you think these two are any good?

Lisa 提到...

都話唔好說匯豐壞話囉 XD !
如果你有留意, 上次在 11000 樓下, 中國投行出來買了三隻中資銀行股, 就是 : 中國銀行, 建設銀行和工商銀行 !
所以精明的投資者, 你識選啦 !

Lisa 提到...

改正 : 應該是[中國匯金]

匿名 提到...

中國匯金 holds more then 50% of each company. I m sure that 中國匯金 hold 60% of 3988. It is governement owned bank.

旺旺 提到...

Lisa,

我喜歡招行多過中行, 前幾日趺落11.6, 諗住10元邊就掃第一注, 點知又升番上去,又要再等.

匯控, 現價我都唔會買,我係星期5,SC 即月 67.5, 早知貪心d, SC 60元, 呵呵. 亞K

Lisa 提到...

亞K,
衍生工具呢樣野, 可以睇岩方向都輸錢的, 因為大戶推上推落, 可以殺兩邊倉的, 所以 naked short 是好大風險的 !小心為上 !

旺旺 提到...

Lisa,
謝謝提醒, 我確是做naked sp 係9月輸左唔少錢, 依家都係步步為盈,唔對路就立時鎖倉, 又或者止蝕.
保住命仔,控制風險為上. 亞K