2009年1月20日 星期二

金融海嘯威力不可忽視

好多人都以為金融海嘯對香港影響微, 以為個市好快就會似舊 ! 有人還說, 什麼百年一遇, 還不是見低位後都會回升 ! 但呢次是歐美好多銀行和金融機構, 一早應該破了產, 欠債巨大到, 如果政府唔出來救, 成個地球都受拖累 ! 呢個金融黑洞實在太大了 ! 所以我們要有心理準備, 如宋鴻兵預測, 美國還會爆第二次危機, 就係商業借貸方面的違約 (第一次是樓宇按揭的違約)!
當然有危就有機, 大眾可以在殘價買入資產, 但 timing 是一個好重要的問題, 試問, 如果股價還會再跌多 50%, 你可以承受嗎 ?
所以我們要做好佈署 :
先預留起碼二年的生活費(希望唔會俾人裁員)
只用閒錢買賣, 不借貸
買貨選較小機會破產的公司
分散投資, 不全資買股票

見到歐美銀行股價可以在好短時間唔見 90%, 你還會大手買入銀行股嗎 ?
見到有人說, 匯豐已買了違約保險(CDS), 所以到時有得賠 ! 好搞笑, 如果賠個個破了產, 又點呢 ? 所以呢個海嘯中, 唔好信承諾, 只要信實貨 !
最好可以一手交貨, 一手交錢 !

5 則留言:

Kai 提到...

HSBC 連跌七日? 唔奇.
大行唱淡? 唔奇.
奇在, 管理層好靜, 靜到要老臣子出來講好說話.

係咪業績期前唔方便出聲, 定係真係身有屎? 我諗三月先知道

Lisa 提到...

到呢個時候還有咁多人睇好佢才是奇蹟 !

ah man 提到...

仲有信用卡問題呀 ~

LISA 姐, 有人講#5 陰謀論... 大既是有人唱底象價, 做成唔掂假象, 自己入貨云云.

點都好, 係底位入左貨梗係叻啦, 不過係個勢轉向上先入市, 都係明智架 ^^

Lisa 提到...

是匯豐情意結, 大眾洗佐腦(匯豐可以長線, 一日唔出, 一日唔輸, 匯豐是用來收息的) ! 就連我老公都要禁住佢唔好買匯豐 ! 有咁多隻股票, 為何一定要買匯豐 ? 11000 樓下, 大把平貨買 !

ah man 提到...

呢句口號 (匯豐可以長線, 一日唔出, 一日唔輸, 匯豐是用來收息的) !

諗起當年的 #8仔 ~