2009年1月12日 星期一

What if I am wrong ?

見到好多人, 還在期望在股市中賺大錢, 不但呢幾年一路持股不減, 還在加注 !理論是, 過十年八年, 股市都會升返 ! 但他們有無問過 : "What if I am wrong ?"
現世界經濟勁差, 如果美國經濟再壞落去, 而美股見 4000 點, 你手上的股票到時還值幾多 ?

所以在做每一樣投資之前, 一定要預計, 在最壞情況下, 自己輸得起幾多 ?

9 則留言:

ah man 提到...

美股見 4000 點?! 咁HSI 幾多呀 ?!
好難想像喎.

現在有人問我有冇後悔2~3個月前放左個基金喎... 我只係後悔買左個基金!

Lisa 提到...

好多基金都死佐 !
所以我好少買基金, 只有盈富基金和強積金的貨幣/債基金 !

ah man 提到...

都係d 職員 ~~
如果買呢類product 有14日退貨 就好了 !
如果個銀行職員再說我戶口有幾多錢云云,
我一定投訴佢 @@@@@@@@

Lisa 提到...

所以讚成銀行把理財部門分家 !
大陸好多銀行都有簡出一個大房來做理財, 還有證券, 基金, 期權之類都在此買賣 !

匿名 提到...

嘩, Lisa姐, 好耐無見, 妳個newsgroup down左咁耐, 原來轉左過來寫BLOG.

Lisa 提到...

依家好少去 newsgroup 的啦, 因為無乜野睇的啦 :)

ah man 提到...

理財部門分家 都係冇用, 佢地手法唔好.
昨晚我的2008, 果d 苦主真係慘 x n次方.

Lisa 提到...

所以要教導屋企人, 吾好太信銀行 !
我個位親戚在我警告下, 還是在玩掛鉤賺取高息, 但佢有錢輸得起, 所以我吾會再多言了 !
段片沒放上 TVB 網 !

ah man 提到...

排勾高息,未搞.
博到咁, 過澳門好過.
好快有人放上網架啦.