2009年3月20日 星期五

走勢跟劇本

投資無難度 XD !

7 則留言:

Etyx 提到...

真是…拜服 m(_)m

比我想像中要早呢。

Lisa 提到...

我都以為美元會強到年尾 !

ah man 提到...

我冇追開呀 @@

Lisa 提到...

雖然有幾個美國專家有同樣的睇法, 但你可以集中睇宋鴻兵的文章已可以了 :)
所以我已把宋鴻兵的文章分了出來 !

ah man 提到...

我有排溫書 ~ 加上老眼分花, 很多書都未睇晒, 望野有銀色點點, 要休養~

ah man 提到...

睇左劇本, 很累.
小市民真是冇計 ~
唔通大家買個夾萬係家, 做生意的現金交易唔經銀行.

BTW , 有冇打薄呀 ?! 人仔入左2次息了.

Lisa 提到...

收佐息啦 !
新債券一定無咁多息啦, 除非 hyperinflation :)