2009年3月20日 星期五

下一個預言

在美元危機後會有利率火山 !
有做按揭的朋友要小心, 最好把按揭轉去定息按揭, 預防利息大升 !
我預計會在年尾或2010年發生 !

11 則留言:

ah man 提到...

利息大升 ?! 程度去度點呢 ~

Lisa 提到...

有美國專家睇會升去 25% !
都幾驚嚇 !

ah man 提到...

升25% 冇通漲 ?! 樓市點起 ?!
要唔要入定d 高息貨幣, 紐元咁.

Lisa 提到...

我諗超級通脹會同利率火山一齊來 !

ah man 提到...

我仲想買層樓收租, 最近盤算過, 足夠首期未必供到, 因人工減緊... 仲加息真係有難度

Unknown 提到...

同目前經濟模式下, 再次出現25% 利率, 除非連非洲都全面發展上來, 否則成個經濟系統是負荷唔到

N 年前果次, 美國由工業國轉向金融國, 工業轉化過程由亞洲四小龍& 日本吸收左工業部份. 之後既同樣既故事又在中國出現一次, 先可以令到個全球經濟系統可以負荷到而家.

到底將會是點.. 真是看唔清

Lisa 提到...

如果銀紙貶值導致物價飛升, 到時各國政府又要加息來抗通脹, 加加下就 25% 啦 ! 經濟週期是有巡環的, 變化只在長與短 !所以關鍵在 timing, 可以一年半載或幾年後 !

Lisa 提到...

ah man,
買樓不只要行衡自己保唔保到份工, 還要預利息唔會成日在低位行, 加息是好平常的 !出租樓還要選旺租地區, 就係交通方便的屋苑, 但都要預, 如果一時租唔出, 自己要頂到供款 !最好避開多炒家的屋苑如沙田第一城 !

ah man 提到...

現住不是炒區, 總算回落得不利害.
如果一時租唔出, 自己要頂到供款 <== 呢個係諗死人的問題!!!

如果我贖左現住的樓, 再去買一層$160萬的租出去, 首期剛好夠付. 咁即是只須供一層樓, 供1萬樓下都仲頂得住. 咁我就冇錢做新投資股票.
如果2層一起供, 應要供 1.5萬, 現收入可以供不過沒有錢儲了, 但就多了一筆錢去投資股票.
呢個取捨很難決定.

Lisa 提到...

投資靠自己的決定, 無人幫到你 :)

ah man 提到...

YES LA.

現在超多銀主盤, 當銀主盤不再多人買的時候, 就係入貨之時.