2009年5月23日 星期六

電話銷售借貸或保單釀爭拗

雷曼毒債後, 銀行沒知錯, 還繼續用污濁手段搵生意 ! 我昨天都俾銀行來電 sell 保險, 大佬呀, 在電話又點聽得明你講乜, 條款又唔係你職員話乜就乜呢 ! 我叫佢寄張單俾我睇下先 !
過十分鍾又有第二個同事打來問借唔借平息貸款, 我回答:我唔需要借錢 !!

蘋果日報全文

電 話推銷越來越普及,私人貸款或保險保單可透過電話完成,惟非面對面完成,也沒即時簽下白紙黑字文件,容易惹來爭拗。有讀者反映,在不知情下獲批貸款,也 有人不知就裏投保多年。有立法會議員批評,銀行電話銷售過程欠缺監管,以致出現「口同鼻拗」的情況,當局有需要修訂法例規管。

沒有留言: