2009年6月30日 星期二

外幣和油都升


股市還須睇七月, 可以落也可以升 !

10 則留言:

ah man 提到...

佢落我買. 佢升我沽.
XDDD

Lisa 提到...

都係咁玩的啦 :) 最緊要跟到個波幅 !
依家出去申請人債 !

ah man 提到...

申請左人債啦.
由入銀行到離開, 用左 1 個小時.
chee sin ga ~~~~

Lisa 提到...

係呀, 半個鐘只聽錄音解說 ! 我同個 Sales 講, 好彩唔曬佢讀出來, 會死人的 XD !

匿名 提到...

6月已經被舞到兩頭擰, 7月可能更擰.

Lisa 提到...

MF, 只要做好風險管理就無有怕 !

ah man 提到...

YI, 你有錄音解說聽呀..
我係現場版, 真人癸聲呀 ... 耐唔耐仲要我回答: 係呀. ... 好似果d 審犯咁 xdddd

Lisa 提到...

嘩, 個 Sales 全兩頁半紙讀出來 ?
一日十個客佢好易無曬聲啊 !

Lisa 提到...

我老公在交通都聽現人版, 個 Sales 真可憐 !

ah man 提到...

應該有6-7版啦...
佢未錄音之前, 我都幫下佢, 睇下佢有冇搞錯d 資料. xddd