2009年7月25日 星期六

銀行服務

富媽 blog 回應對銀行的睇法 :

富媽,
一日金融海嘯沒真式解決, 我都唔會買入銀行股 !
講到銀行股務, 可以考慮用細銀行, 因為少人可以減排隊時間 !
恒生成日太多人, 雖然服務好 !
匯豐收費太貴又多人, 所以只用佢信用卡服務 !
中銀又係太多人, 但用開佢定期服務, 因為資金須分散來放 ! 講到員工態度, 間間唔同, 有幾間員工真係好串, 有間由舊新華轉中銀的員工好 nice !
東亞和交通, 員工幾 nice, 不過等 check 數要等好耐, 須改善 ! 所以等收據我成日叫老公先走, 因為佢好無耐性, 係度發脾氣 !
渣打, 可有可無, 只因為以前公司用佢做出糧戶口才用佢 ! 定息又唔係高過人 !
最高定息是大眾銀行 !

純屬個人意見 !

2 則留言:

richmapoor ma 提到...

Liza:

還有創興, 上門客真的少, 不過分行更少, 服務很慢, 其實相當不進取, 可能真的很有實力, 或不想做, 等收購吧.

現在的市況, 很多好過銀行的選擇, 暫時真的不必考慮銀行.

買樓, 妳又有什麼看法? 我有點心思思想買來收租.

Richmapoorma上

Lisa 提到...

富媽,
在全保之前, 我在把資金分散, 去過創興同星展, 這兩間銀行我都只是入去問利率後又行佐出來的銀行 ! 可知無勝人之處 ! 通常我是用嘉華處理日常支出或找換人民幣的 !

樓方面我舊年對妳說過今年尾是買樓好時機, 點知樓價一路升唔跌 ! 妳可以等下或搵 D 二百萬樓下樓來收租 !