2009年8月11日 星期二

又到 21000

2006年在 21.45 沽出四分一的 IPO2800, 之後個市就因為直通車殺上去 32000 !
依家經 2008年十月的大跌市落過去 IPO 價 12.88 之下後又返上來 21 蚊呢個位, 又會有乜藉口可以上返去 32000 呢 ?

有人當時說我出錯佐, 無賺到個升勢, 但我另外四分三 IPO2800 無出到又跌過去買入價之下, 又升返來, 呢樣就叫[價值投資]=睇住佢升又睇住佢跌 XD !
反而我在2008年十月趺去一萬點個日在 4.40 買佐 883, 已幫我賺到錢 !
所以價唔價值都唔重要, 只要跟到大市的一段時間賺到錢 !

不過我個四分三 IPO2800 是幫我除心魔的工具, 唔怕大市升了手中無貨去高追 !
所以做人最緊要唔好貪心 !

6 則留言:

ah man 提到...

上次3萬點, 我層樓升左一倍企左5個月.
今次2萬點, 層樓又去番一倍呢個位企左1個月了.

熱錢市好多野都唔洗明 xddd

匿名 提到...

'IPO2800 是幫我除心魔的工具, 唔怕大市升了手中無貨去高追 !'

I understand what you are saying!

No need to worry when market is going up without stocks. We can gain interest ma!

匿名 提到...

if market is going down...

richmapoor ma 提到...

炒股, 最重要看風順勢.

Lisa 提到...

富媽,
有時升跌係睇唔到的, 我們只可以睇歷史走勢來估高低來選安全時期去買賣 !

臭豆腐Peggy 提到...
網誌管理員已經移除這則留言。