2009年10月7日 星期三

美元繼續尋底


金價升去新高 !
股匯油都升 !

7 則留言:

ah man 提到...

股匯油都升 ! 等於商品都會升!
之後會點要用水晶球 XDD

Lisa 提到...

見步行步, 決定在一剎那 !

ah man 提到...

丫....我最怕!!!!!
不是有好多次做錯決定的機會

Lisa 提到...

遊戲係咁玩的, 你唔會知下一步是兇是吉 ! 我老公要八千蚊沽出 246, 無佐賺三萬蚊的機會 ! 佢今日又再叫我沽出一部份 2899 賺八千蚊 XDDD !

ah man 提到...

可是我跟妳的game不一樣呢!?
妳玩是win win game,分別win多與少.
我呢是win lose game..... 成日都跌左落去吾知乜事
really +oil!

Lisa 提到...

你須要檢討自己策絡, 輸佐的唔好想贏返, 要從頭計劃過 !

ah man 提到...

Yes我要zip高枕頭,仔細想清楚癸生什麼事e