2010年2月4日 星期四

蹺手等睇股指期貨好戲

蘋果日報

被挾親手指嘅淡友,梗係唔記得咗早幾日嘅溫馨提示——記得要貼市同唔好太大貪。高位扑儍瓜見佢挾番一兩支陽燭上嚟就好止賺,記住永遠係最「符碌」嘅人至可以沽到最高、買到最低,作為此欄讀者嘅專業投資者,最緊要經常令自己立於不敗之地,留得青山在,那怕冇柴燒。
近 日論市嘅分析員又好,股評人都好,似乎喺過年前都忍唔到口,語不驚人誓不休,年初話見 26000,最保守 23000,見跌時就唱跌話跌多啲至吸。有老友話若果跟實名家風向去買,基本上係日日高買第二日低沽。作為股評人,務求以理性角度分析大市,取向保守啲, 當賺餐茶錢,畢竟我唔信炒股真係可以發達,眼見身邊唔少「財來財去」嘅真人真事,有幾多食幾多咪仲開心。
地球的確很危險,突然有大行話樓市要升破 97水平,但眼見身邊炒友開始疑似 97年醉生夢死嘅炒樓生涯,新盤短炒兩日搞掂再追下一個,一夜間搵成年人工,引死隔籬,炒風就係咁擴散開去。

初期料成大戶樂園

炒時炒,大手出擊前唔該問吓自己到底年紀幾大、身家幾多、風險承受能力幾高、睇錯市有冇實力守落去、賺幾多先夠沽貨……否則可同我一齊返火星放吓假,開開心心過年後再返地球,因為左右大市嘅股指期貨將會喺 3月開通。
現 時各大券商已磨拳擦掌喺測試階段,表現唔好會被中證監 Foul出局,所以各大券商已預留超過 400億元資金應戰。綜合內地分析,大家對股指期貨睇法一面倒咁正面,有啲話中國係全球 20大 GDP國家中,唯一冇期指同孖展嘅市場,引入股指期貨將大大改變現時單邊市嘅格局。
學者列舉出喺金融海嘯後,美、英、韓等 22個有孖展同期指嘅地方,跌幅平均唔過 50%;中國及越南等 8個未有嘅國家,就平均跌 63%;有期指嘅新興市場跌幅亦較輕,只有 47%,唔似得內地 A股咁大跌 70%。
我同意以上學者所講,長遠的確係會令市場更健康,但短線由於唔受散戶玩,將成大戶造市嘅樂園,所以要小心觀察推出初期表現。

胡孟青

沒有留言: