2010年3月14日 星期日

為何買股票無咁易發達 ?

本來買股票就係等於你入股一間公司, 不過除非你是富豪, 可以買的股數大到你可以影響公司運作, 否則你得聽天由命, 希望管理層唔好變質, 搞死間公司 ! 如果遇到壞管理層, 你的資產不會為你帶來穩定的派息收入, 還可以跌去一個等於零的價值, 所以我不以為長揸股票幾十年可以養你過世 !
就算你自己去開間公司, 你都唔可以好肯定你的生意會長做長有, 長到一百年 !
當然, 如果你二十年前買藍籌股(除佐8號仔)如長江、 新地, 你依家已賺佐唔少, 不過唔等於過二十年後你一樣可以有錢賺 !
所以唔係叫你唔好買股票, 只是唔好用全個身家去買股票, 還要睇實間公司有無變質帶來關閉的風險 ! 而也要睇世界經濟的變化, 睇實金融海盜的出沒 !
所以如有人說自己是畢菲特信徙, 教你長揸優質股(邊 D 是優資股 ?)幾十年一定會發達是在吹眠, 溫水煲蛙, 到你發現你手上的股票組合不能養你個時候已太遲 !

曹仁超在金融海嘯中唔見佐三千萬股票值, 不過他身家過億, 因為他是在英國物業上賺到錢, 所以大家要好自為之了 !

6 則留言:

Kai 提到...

傾開投資養老時, 我發覺大部份都人無留意Opportunity cost / 投資成本.

腦海中一味諗住賺幾多, 而忽略入面有幾多係本金.

Lisa 提到...

就係, 睇佢地股票組合, 本金大過利潤, 就知長揸不沽只係等於睇住個市升, 睇住個市跌 !
但好多後生仔唔識睇, 見到組合值幾百萬, 就祟拜倒地, 而唔知個網主有個高薪工作才可以儲到咁多錢 !
所以提升自己本身知識和升職取高薪才是王道 !

ah man 提到...

升職取高薪才是王道<---非常同意.
大部份收入來自份工!!
買股賺錢都係靠運氣...以呢種運氣又未到.

Kai 提到...

運氣幾時都重要, 但做人都係靠自己好D.

俾你好彩贏頭99次, 但輸最後1次就衰收尾 :)

匿名 提到...

从你们言谈我可以肯定你们不懂股票
如此武断
井底之蛙 可笑

Lisa 提到...

回區名,
你有你笑, 我有我安全第一 :)