2010年3月4日 星期四

小心資金流向 可能逆轉

雖然 FA 唔係太差, 但 TA 和 GA 說我知, 大市沒脫危險期 !

蘋果日報

港交所( 388)主席夏佳理在業績中提到,全球經濟正續步走出險境,但預期復甦將會緩慢。

雖然亞洲正從環球危機的深處回復過來,但區內各國都要面對資產價格或脫離基本因素而急劇上升的潛在風險。

各國政府正努力設法在保持經濟復甦勢頭與資金極度充裕下控制資產價格膨脹之間取得適當平衡。投資者須留心各種投資風險,及小心資金流向可能逆轉。

2 則留言:

mblzzy 提到...

Lisa,

Pls let me know what "FA 唔係太差, 但 TA 和 GA ..." mean?

Thanks.
mbl

Lisa 提到...

http://investtalk-lisa.blogspot.com/2008/07/ta-fa-ma-ga.html