2010年4月24日 星期六

Kitco 買銀幣記

因為中銀和恒生長期無貨, 所以我昨天終於去咗 Kitco 買銀幣, 雖然每個要貴銀行成 20蚊 !
我先打咗個電話上去, 原來如果你買的數量不太多, 可以直接上去佢地的上環公司開戶口(依家須帶住址証明開戶口, 就係唔過三個月的銀行單或電費單之類)和立即俾貨你 ! 不過如用現金俾錢, 會每一萬港元收你 20蚊, 沒夠一萬當一萬收 !(依家唔會再收現金費啦, 而交收方法請和 Kitco 聯絡)

有咗戶口, 下次買貨如先轉錢入去, 就唔會再收你現金手續費的啦 ! 轉錢你可以用電匯, 銀行轉數, 支票或徽費靈都得, 好方便 !

Kitco金之國:
香港上環皇后大道中305-313號永業中心5L樓 。

白銀種類:
(1)加拿大楓葉銀幣
(2)美國鷹揚銀幣
(3)奧地利樂團銀幣
(4)Kitco自家發行銀磚
(依家多咗好多種類的金銀幣和收藏幣)

售價查詢:https://online.kitco.com.hk/

我昨天選咗加拿大楓葉銀幣, 因為可以賣返俾中銀(後來得知原來無膠套的楓葉金銀幣, 中銀只用廢金銀價回收, 所以點都唔會拿去中銀放啦), 所以出貨時會方便(依家貪楓葉銀幣是9999純度, 而唔係其他銀幣的999), 還買咗幾個奧地利樂團銀幣預備送俾仔女當禮物 ! 奧地利樂團銀幣只有收藏價值, 但投資方面就差咗少少, 因為差價大!

都唔明點解銀行有生意唔做, 就算收貴10蚊一個都會有好多人買 ! 我在諗, 是否銀行想人留錢在銀行買基金、買保險呢 ? 唔想你們買太多的實貨 ?

昨天行過恒生銀行總部見到一個女人雷曼苦主在銀行外抗議, 因為有帶相機本來想影張相, 後來諗諗, 人地都夠慘囉, 所以急急腳走人, 只可以嘆句 : 誰叫你無知, 唔識風險 !

買白銀都係買少少防身好啦, 太多到時人人掟貨時又驚出唔到貨, 不過出貨的時機應該是幾年或幾十年後 !
(2012年3月29日修改 ! 原來個文章可以跟時間變 out dated 啦 !)

10 則留言:

巠力亡口月貝凡投資人 提到...

I want to purchase silver bar or gold bar, but does this company good? I mean how to know their gold and silver is pure 99.99%? is much better if I purchase from bank?

Lisa 提到...

當然銀行最可信, 不過有人說唔好買金磚, 因為有假貨, 就連銀行都會分唔出真假 ! 銀行又成日無貨, 不過你可以打電話去問 ! Kitco 是一間可信的公司, 就連我大仔都經郵寄買咗銀幣 ! 不過 Kitco 金幣就好貴, 不如去銀行買啦 !
最方便是去周生生或周大福買五両裝金條 !

goldbug 提到...

Can try www.thssgroup.com.
Gold and silver for investments. they have also contracted G4S, 3rd party vault storage.

Lisa 提到...

回goldbug,
一位小心的投資者唔會亂買貨的, 而又要 shipping 咁麻煩 ! 之前 kitco 無 office 在香港我都無膽去訂貨啦 !

Unknown 提到...

無膠套的可不可以賣俾中銀?

Lisa 提到...

回kephi wong,
當廢銀幫你收, 不如去上環忠記放啦 !

小初哥 提到...

lmp 佢都有回收價, 唔知係唔係真係收呢.

Lisa 提到...

回小初哥,
自己打個電話上去問啦 :)

木李 提到...

您好...我對投資理財...做生意等等方面十分有興趣,不知道可否交個朋友?..我的skype:ngab12345@hotmail.com

Lisa 提到...

回木李,
有野說就在網說啦, 因為好少開 talk app :)