2010年5月6日 星期四

GA 指標幾準確

GA = God Analyst, 燈神指標或散戶動向 !

到依家為至, 沒見到網絡中的投資/投機者有好大恐慌沽貨, 反而有好多人在吸貨, 所以睇來大市沒跌完 !

12 則留言:

Kai 提到...

今日二萬都穿一穿, 有些blue chip跌得仲多過二線股, 所以我轉一轉倉, 換返blue chip股 :)

Lisa 提到...

我排咗 323@3.6, 後改 @3.65, 但做唔到, 可能心中影住會再落, 所以無直買 !

Kai 提到...

323我唔敢再買住, 因為鋼鐵價格+產能重組的問題.

Lisa 提到...

我預通賬會來 !

mblzzy 提到...

刚才看了一下S&P500,最低点到过1070(下调12%),但很快又回升到1125附近(下调8%)。括弧内是以4月26日的最高点1220做基准计算的。3个月前的那次调整,是向下8%的样子。这次看来要下调超过10%。

请教Lisa,您说的GA指数有地方查得到吗?谢谢!

Kai 提到...

無人為錯, 無系統錯, 但可以取消某時間的交易.....

Lisa 提到...

回mblzzy,
昨晚美國錯盤, 所以先跌咁多 ! 我昨晚俾狂風雷雨吵醒, 起身關窗順邊睇美股嚇咗一跳, 跌成四百幾 !
關於GA, 你須自己去收集 ! 見唔見到我網頁的 topblogger counter ? Click 入去選財經商業, 再選幾個最 top 的財經網誌睇, 還要睇讀者回應, click 去一些有趣回應的人士, 睇過幾十個網誌, 你就會有結論的啦 XDDD !
上一次回調, 還會有人出貨增現金, 呢次就溫水煲蛙, 個個說牛二唔怕要等牛三, 唔知有幾多人可以捱到 ?

Kai 提到...

納斯達克OMX集團表示,交易所內所有較紐約時間下午2:40分股價高出或低過60%的股票交易將會取消,當時正值美股暴跌。
  納斯達克指,將會提供受影響股票的列表,以及被取消交易之價格,有關決定不能上訴。
  此外,紐約股票交易所發言人Rich Adamonis稱「當時有多個錯誤交易。」
  寶潔(Procter & Gamble)表示,正調查其股份的電子交易,昨晚該股跌幅一度達37%。

但今朝新聞又話無錯盤喎....

Magic Tim狂人日記 提到...

唔好再博反彈同撈底啦,不如逢高造淡仲好!!

Lisa 提到...

回 Magic Tim,
股市會跌到乜位無人知, 造淡風險高 !
因為手上貨唔多, 所以我只會等低位買貨, 而等下一升浪賺錢 !
睇來五月和六月大市都麻麻的啦 !

Magic Tim狂人日記 提到...

323個圖表做左個雙頂,下跌中的股票你還要買入?好明在派貨啦

Lisa 提到...

唔在跌市中買平貨, 升咗就無平貨買啦 !
我依家同97年個時比, 已學識跌市買入, 升市沽出, 而唔係升時高追 !
323 出現死亡交叉, 所以低處沒算低 !