2010年6月21日 星期一

投資和做人一樣

一定唔可以做井底蛙, 一定要睇遠 D 和睇下外面發生 D 乜野, 而避免自己跌入陷阱 !
早排諗極都唔明點解 D 人還會跌入寶藥黨或祈福黨陷阱, 就係太多人無留意外面發生乜事 !
還有就是無知, 唔去理解自己做緊乜, 就去買投資產品; 迷債唔係債券和掛鉤票據大風險都唔知, 蝕曬錢自己受苦 !

好多人最愛睇的是, 有人日日同你講, 買啦, 買啦, 優質股票唔怕買, 放十年廿年就會翻三翻, 到時財務自由啦, 哈哈 ! 人地常說, 風水佬呃你十年八年, 呢樣就可以呃你廿年後才發覺無得退休 !

如果專家預言變事實, 幾十年後, 資源用完, 無電大家玩完, 你手上的股票睇怕也玩完了, 所以不可不防 !!!

好耐無寫訓話啦, 因為早已寫了厚厚的投資手冊, 以為 D 人自己會去睇, 唔曬重複再重複 !

還有, 我日日辛苦記錄的文章是好有用的, 一定要讀和記住 !

沒有留言: