2010年9月27日 星期一

車位也熱炒

東周網全文

政府再出招壓樓市炒風,二手屋苑成交大幅減半,樓市稍稍放緩,但車位市場卻已靜靜地起革命。事實上,低息環境令樓市愈炒愈高,上月中華懋集團短短數日售出近一千個車位,可見以往乏人問津的車位市場也開始瘋狂起來。

過去半年車位炒賣逐漸熾熱,九龍站漾日居的車位售價,不足三個月飆升近六成,近日鴨脷洲深灣軒及紅磡海逸豪園的車位也被炒至突破百萬大關,九龍站上蓋凱旋門車位更創出一百八十萬元成交價,如此天價車位,幾已足夠購入沙田第一城的細單位。

今年上半年,車位成交宗數大幅攀升,純車位買賣登記達到三千六百二十六宗,較去年同期大幅上升五成,反映樓市火熱下,車位成為另類炒賣對象。若看車位價格,以百分比計算,全港車位半年多以來平均升幅亦超過五成,升幅煞是驚人;個別屋苑如馬鞍山翠擁華庭,有車位價格不足一年升幅高達一點六倍,利潤回報之豐厚,莫不教投資者咋舌。

1 則留言:

Kai 提到...

低息環境令資金要搵出路, 有人乜叉投資都唔識, 都走去加按層樓套現.......

不過, 我成日覺得超低息環境會係今年結束, 因為各國開始頂唔住通漲同埋唔肯俾美元貶值太多.