2010年10月26日 星期二

當年說金

西元2007年08月15日 21:50
阿文 提到:
Lisa 姐, 你好. 想請教黃金問題.
很多人都說黃金保值, 當年我信到十足十, 出糧會買D金器.
最近番查十年前的飾金單是3350一襾, 現在是6XXX幾一襾. 不是升得很慢嗎 ?
點解仲有咁多人講黃金保值呢 ?
THANKYOU

Lisa S 提到:
不是升了一倍嗎 ?
金保值因為價格有升有跌,
低位買了, 高位有錢賺, 但倒轉就要輸錢 ~
聽專家講遲下金都會再升的,
所以我都買了一些金飾來儲 ~

dicky 提到:
邊o的專家呀..
係我就入小小2899 la.. heehee..

阿文 提到:
是,升了一倍!
好彩當年買左金, 早年打工的收入, 除了這堆金之外, 其他的錢都使晒.
USD 665 是什麼價位?
我想開黃金簿仔, 好少帶係身.

Lisa S 提到:
USD 665 是倫敦金價 ~

阿文 提到:
原來係咁!

Lisa S 提到:
係,但好似依家無乜人炒紙黃金,你都可以去金行買一兩重的金粒, 但買賣差價是 150 蚊一兩 ~

阿文 提到:
剛有張周大福 $150 COUPON可以買黃金時用左.
有時諗下買黃金好似買股票提取實貨咁, 唔會咁易買賣.
請問一襾重的金粒,是否跟飾金價的?

Lisa S 提到:
不是, 有自己牌價, 是平過金飾價, 又無手工費 ~

阿文 提到:
又幾好喎,金粒應該有番金舖名字? 是否即買即拎走?
THANKS. 我太多問題了.

Lisa S 提到:
有金舖名的, 有膠包住,
可以立刻帶走 ~
還有不可以簽卡, 要用現金, 只有金飾才可以簽卡 ~

阿文 提到:
thank you lisa姐提我冇card 簽 ^_^

木樽 提到:
Hi, 你好.
小弟認為黃金是一種商品,並不會產生現金流,
就似是你以低價買入一種產品, 高價時賣出.而這個週期需要很長時間.
如買入優質公司股票,好公司會為股東創造財富,盈利會有增長, 會有派息.
所以小弟認為買入優質, 穩健的公司股票並長期持有,回報會勝過買入黃金.

Lisa S 提到:
乜叫分散風險, 分散投資 ?
你沒見過股災, 所以以為股票是好過其他投資

木樽 提到:
um. 我認為首先要選擇優質既公司. 例如匯豐銀行, 持有十年,
無論股災與否, 都一直持有. 十年後的回報會高過持有黃金.
因為優質公司會不斷去做生意增長, 而黃金唔會.
當然, 如果懂得捕捉黃金價位, 回報可能會好過其他.
純粹個人意見.

老人佳 提到:
未有HSBC時, 黃金己存在, 如果有一日HSBC不見了, 黃金亦會存在.
持有拦金十年好定股票十年好, 我諗無人可以答得實在.
如果投資個數係十幾廿萬, 買哂股票係正路, 但如果百幾萬, 或者過千萬時,
就會諗下分散在不同地方.
黃金同股票唔係apple to apple的比較, 正如石油或其他期貨市場都有佢存在的目的.

阿文 提到:
同意木樽的部份見解。
我都想持有優質公司的股票,現價唔岩,買黃金是想分散投資而已。

木樽 提到:
^^'' 純粹個人意見交流.

hiking 提到:
在天下太平的日子,加上黃金周期長,唔係個個都了解黃金可以保值

木樽 提到:
好耐以前媽咪買金,買了後一直向下,到上年先賣出,
其間好似冇息收.
我諗如果要買金要搵岩低價買先好.

Lisa S 提到:
我 1985年開始買金條, 個時金升緊, 最高去過 850 一兩, 後來因為買樓賣了金,
之後在 1989 年左右炒過紙黃金,但因為打後價格下跌, 所以賣了還蝕了少少 ~
之後除了結婚時媽咪同家婆、親戚朋友送的金飾之外無再買金了,老公買了三條手鍊俾我後, 我叫佢吾好再買因為會跌價, 至到舊年才追回買金飾 ~
以前炒金可以 50-100 兩甘買, 依家幾兩甘買,真是差好遠 ~

2 則留言:

Lisa 提到...

當時金價六千幾一両, 而匯豐在約 150蚊一股 ! 早知無窮人; 早知訓身買金啦 ! XD !
好彩我不笨, 當時持有2.5% 流動資金的實金, 後來慢慢加到 15%, 依家值 20% ! 每次金價回吐都會買貨 !

Kai 提到...

"未有HSBC時, 黃金己存在, 如果有一日HSBC不見了, 黃金亦會存在."

我個烏鴉口... 好彩HSBC仲係到 XDDDDD