2010年10月13日 星期三

發水樓

奇怪到依家先來管, 買新樓的個班人又做咗阿笨, 用多一倍的價錢, 買咗少好多面積的樓 !
D 人就係咁, 人搶, 自己又走去搶一份, 愈搶愈貴就愈開心 !


星島日報

行政長官曾蔭權出席施政報告記者會時表示,如果發展商無法就規管一手樓花銷售達成共識,立法便是唯一的方法。

曾蔭權表示,香港地產發展商使用建築面積來計算樓價屬不要得,因為全世界都不會使用這個方法,港府有需要保障買樓人士的利益,因為市民用一生人的儲蓄買樓,若發現物業縮水,又令買家無法比較,並不公道,而房地產要穩定健康發展,必須透明度高。

他認為,立法是唯一方法去將一切標準化,今份施政報告亦對房地產市場作出全面關注。今次施政報告提出一系列穩定樓市的措施,是對房地產市場全面的檢視後定出,而好政策是跨越屆別和任期,不好的政策,毋須等下一屆,他自己都會取消。

5 則留言:

Kai 提到...

我睇法係, 一間樓, 發水賣250萬, 唔發水都一樣賣250萬..........

分別在, 市民間屋, 仲細左 :(

gogoldjoe 提到...

冇錯,發唔發水都唔係咩問題,唔發水,咪再賣貴d羅,反正地產商已組成一個利益集團,樓價表面是自由市場供求決定,實際是被合謀做價做出來。

Lisa 提到...

係我睇錯 ?
新樓6000-15000蚊 呎, 舊樓3000-6000蚊 呎, 例如同樣是 650呎, 新樓貴一倍, 但實用面積就新樓得返 500呎, 而舊樓有 600呎實用 !
你地有無去睇下 D 新樓試範單位 ?
樓貴唔係問題, 遲下管理費貴才是大大的問題, 因為維修保養公共地方的範圍大咗舊樓幾倍 !

Kai 提到...

Queen Cube個積都算係表表者 :)

我之前買樓都有用過實用面積計, 新盤如果用實用尺價計, 個差價可以再貴10%, 但身邊追新盤的人, 解釋完佢地都唔會改變主意 :(

Lisa 提到...

遲下樓市跌起上來, D 人多 D 去思考, 呢種樓的買賣會少過實用樓, 所以我以為保值能力會差 D !
D 後生只睇表面閃光光就以為是寶, 遲下才知俾人搵笨 ! 多咗公共地方是發展商長吸血的工具 ! 維修保養, 清潔合約多數去返自己附屬公司 !