2010年11月17日 星期三

賺錢之神勁沽金融股

蘋果日報

「賺錢之神」約翰保爾森於上季一改之前狂掃金融類股份的做法,反而大手拋售相關股份,旗下基金 Paulson& Co上季盡沽次季才成為其「新寵」的高盛,反映他對美國銀行業前景的看法轉淡。

悉售高盛 減持花旗美銀

約翰保爾森上季在花旗及美銀的股權亦分 別減少 8270萬及 3000萬股,在富國及摩根大通的持股量亦減少 11%及 29%,以相關股份去季平均價計算,約翰保爾森合共套現 10.3億美元(約 80.3億港元),而交易亦令整體金融類股份的持倉量降低 4.6%。有分析指,美國銀行業爆發濫批收樓通知的醜聞,正面臨回購有問題按揭債券的壓力,故前景不容樂觀。

14 則留言:

gogoldjoe 提到...

愈跌愈勁,好彩10月25日清左倉!呢兩星期仲以為自已捉錯路,原來而家先至係開始!

Lisa 提到...

係呀, 你決定好岩時間 :)
所以我說揸實金實銀, 好過一紙之約 !

wahd 提到...

到股市又爆多次果時, 金價會唔會好似08年咁又大插架. 我預計股市會由下年開始一兩年內爆, 雖然中間可能會再炒上先.

Lisa 提到...

回 wahd,
你用乜野來預計股市幾時會爆先 ?
我都唔識睇金銀走勢, 不過宋鴻兵教我地, 金銀價會繼續升, 因為美國的欠債實在太大了, 而銀行的毒資產是沒清的, 只是隱藏著, 所以沒到 2012, 美元會跌多過升 !

Lisa 提到...

而李居明說, 2010年起三年是木年利金利地產, 所以呢兩野要爆都要等 2013年 !

wahd 提到...

都係睇埋睇埋d經濟週期分析,無定準的. 同埋主觀地覺得個市場有錢唔炒爆唔心息, 或者甚至係用資產價格暫時頂住個經濟一斷時間. 金就簡單地用番上次牛市高位估計, 可能由而家再升一倍咁上下(inflation adjusted). 佢地話美金peg 10,000 USD都唔掂, 所以唔會有金本位. 所以呢個目標價都係聽下就算.

wahd 提到...

恆生既ana 原來貴過電子金價咁多. 今日仲係要1400 USD多d. 不過照買左幾個, 因為淨係得ana有貨.

Lisa 提到...

回 wahd,
無水晶球, 唯有見步行步,
如果美元跌, 金價會升,
如果通脹來, 金價又會升,
如果打戰, 金價更加升 !
所以又唔係訓身到全個身家是金銀, 點都會留 D 實物俾仔女 ! 只要好好留意世界環球政治和經濟走勢就得啦 :)

Lisa 提到...

回 wahd,
金幣要手工要運費, 所以物有所值 XD !

匿名 提到...

Lisa:
小弟持有量是身家的57%(平均價USD1200)
人仔佔21%
比例是否過高呢?
謝謝!

Lisa 提到...

回區名,
還好你還有 21%人仔做後盾, 其他要睇你年齡, 入息 ! 如果你是退休人士, 風險就高 D, 不過如果你是後生仔, 咁風險還可以接受 !

grace 提到...

Lisa姐:
你好呀!多謝你指教!我都係睇你的教導至會買金的,我係一個單親媽,帶住2個化骨龍,剛剛年中襯好價賣左物業,套現後買金同入人仔,唔敢亂投資呀,我個組合係:金15%,人仔34%,唔知再入人仔好定係金好呀.. 請指教!謝謝!

Lisa 提到...

回 grace,
妳有兩個仔要養, 所以要留多 D 流動資金傍身, 買人仔收息, 風險細 D :)

匿名 提到...

回Lisa姐:
小弟今年28歲, 已感覺到貨幣的"危機"已漸漸迫近, 所以才會心口掛個「勇」字, 入了超過一半的"貨", 今次我會等跌返落usd1100先入貨, 並想用人仔買貨, 逐步減持人仔至0%
再次感謝你的回覆!

小朋友上