2010年11月16日 星期二

NOW 財經台 : 金價

第一個支持位 1330/1350, 第二個支持位在 1280 !

大家睇住來買貨啦, 最好分段買 !

14 則留言:

小C9 提到...

Lisa,
謝你提醒, 不過已冇錢買貨la... 嗚嗚嗚

wahd 提到...

而家金幣邊度容易買d?
想聽日去買不過唔知有無現貨呢.

Lisa 提到...

回小C9,
慢慢來, 儲下錢下次來過, 睇來呢 11 月都係偏軟的啦 :)

Lisa 提到...

回wahd,
已說過中銀最多有套楓葉, 可以去中環總行或環球大廈行過去個間, 也可以去恒生中環總行問問 !

小C9 提到...

Lisa,
起碼要等過咗年, 出咗bonus 先la. 到時唔知會唔會又升多咗呢?!

Lisa 提到...

回小C9,
十二月金價多數會升, 因為印度人有節日會買金飾 ! 不過依家美國立立亂, 又話要取消 QE2, 歐洲又沒明朗, 所以好難估計, 不過長線通脹一樣會來, 所以金價長線都係睇升 !
所以呢, 資產的幾個百分點至十幾個百分點持實金是無壞又無大壓力, 除非成個身家是金銀, 咁一跌起上來就會驚 !

小C9 提到...

Lisa,
OK, 明白. 謝謝!

Lisa 提到...

剛剛行過樓下金舖, 咁就買咗兩個 BB仔玉咀, 唔係因為要用來保值, 而係因為靚 ! XD ! 當我孫仔在 2005年出生時買過一個, $988 金錬加玉咀; 不過剛剛買只是玉咀都 $980 啦 !

wahd 提到...

你話有套楓葉貴丫嘛, 我要盡量買premium低的.
去恆生問下先.

Lisa 提到...

回wahd,
恒生最低溢價的是南非富格林, 不過唔一定有貨, 可能你要早 D 去 ! 如果得返鷹揚或袋鼠, 咁就會貴過楓葉 !

wahd 提到...

唔該Lisa, 買實物真係多學問.

Lisa 提到...

回wahd,
是因為你沒買過 :)
買多幾次, 你就會知門路的啦 XD !
買實貨的好處是你無得一次過大手買, 一定要分好多次, 因為銀行貨源問題, 而去金舖你也唔想咁高調, 多數是萬幾, 幾千咁買 ! 所以每次一個高浪跌返落來, 你又可以在低位買貨, 而唔似紙黃金或期貨咁易俾人震出來 !

小C9 提到...

Lisa,
你好準! 我就唔識睇圖la. :-)

Lisa 提到...

回小C9,
我都唔識睇金銀的走勢, 所以要睇專家的指示 ! 宋鴻兵是大家的老師, 好過去睇某人的網誌, 只是因為佢地把幾年前的盈利帶落今日, 個個當神咁拜 !
所以我教人要自己去分析, 睇多 D 書本和報紙 ! 我日日貼上來的都係由報紙抄落來的呀 !