2010年12月8日 星期三

金銀見新高後回吐


又要睇下回吐得幾多 ?

7 則留言:

satan_wong 提到...

等緊位入....

Kai 提到...

"中國傳狠加息半厘 本周出手機會大 嚴遏通脹"

如果係真, 應該仲有得跌

satan_wong 提到...

我仲評估緊加息對通脹的威力..
因為有評論認為加息,反而吸引更多外資流入中國..

Lisa 提到...

中國為抗通脹一定會加息, 不過會用其他方法去阻外資炒起中國資產 !

satan_wong 提到...

Lisa姐..你睇下有什麼意見??
吳輝既說話似乎比較火爆..但都有佢既觀點..幫我睇一睇..謝謝..
http://www.wuhui01.com/article.asp?id=110

Lisa 提到...

你明唔明佢講的理論 ?
外國熱錢來是先推高資產價格, 之後等你地本地人拾下拾下在高位接貨, 賣掉貨後把賺到的錢抽走, 到時無人再接貨, 價格就會跌 ! 所以賺錢的人是在低位買咗貨的人, 而輸錢的是高位接貨的人, 傻仔遊戲, 在 97年亞洲金融風爆已領教過了 ! 當時個個笑大口, 以為樓賺, 股又賺, 最後大家一齊哭 ! 所以中國依家要管制 D 熱錢, 唔俾佢地在中國亂買資產, 也唔俾佢地放錢在銀行收定期利息 ! 日本總醒, 價格沒升已禁止中國人在日本買地 !
但因為國際貿易, 你無可能鑰曬邊境唔俾錢入來, 所以要成為一個成功的投資者, 我們必須先過熱錢行動, 在低位買咗本土資產, 等外資推高價格在沒崩盤之前先走人 ! 想預計幾時是低, 幾時是高是好高難度, 所以叫人分散投資唔曬一鑊熟, 也叫人唔好惜錢炒賣, 到時一睇錯走唔到會輸等好慘 !

satan_wong 提到...

呢個我明白......
只係我會有個感覺係..加息會吸引更多既熱錢流入(如果管制方面做得5好既話..)