2010年12月9日 星期四

不能阻止, 唯有順勢

說過好多次, 再解釋:
外國熱錢來是先推高資產價格, 之後等你地本地人拾下拾下在高位接貨 ! 外資賣掉貨後把賺到的錢抽走, 到時無人再接貨, 價格就會跌 ! 所以賺錢的人是在低位買咗貨的人, 而輸錢的是高位接貨的人, 傻仔遊戲, 在 97年亞洲金融風爆已領教過了 ! 當時個個笑大口, 以為樓賺, 股又賺, 最後大家一齊哭 !
所以中國依家要管制 D 熱錢, 唔俾佢地在中國亂買資產, 也唔俾佢地放錢在銀行收定期利息 ! 日本總醒, 價格沒升已禁止中國人在日本買地 !
但因為國際貿易, 你無可能鑰曬邊境唔俾錢入來, 所以要成為一個成功的投資者, 我們必須先過熱錢行動, 在低位買咗本土資產, 等外資推高價格在沒崩盤之前先走人 ! 想預計幾時是低, 幾時是高是好高難度, 所以叫人分散投資唔曬一鑊熟, 也叫人唔好惜錢炒賣, 到時一睇錯走唔到會輸得好慘 !
教人用全身家用複利增長或月供買股票的人害人不淺, 因為一個風爆可以打沉好多人 !
投資一定要順勢 !

4 則留言:

satan_wong 提到...

要成為一個成功的投資者, 我們必須先過熱錢行動, 在低位買咗本土資產, 等外資推高價格在沒崩盤之前先走人 ! ------good point!

Kai 提到...

http://www.etnet.com.hk/www/tc/news/commentary_chan_detail.php?newsid=ETN20120847&page=1

好黑暗.....寫個位都係.
所以股市其實都係一個賭場, 最大的荘家叫港交所?

Gordon 提到...

港交所抽下水ji,有排未到佢做大莊啦

Lisa 提到...

我都記得個件事, 有人買咗之後去旅行, 而返到來發咗達 XDDD ! 如果佢唔去旅行一早賺少少沽咗啦 ! 呢件是單一事件, 因為當時有人無貨沽空 ! 98年個時, 好多大鱷俾政府入市挾倉都交唔到貨出來, 之後就無貨沽空是遺法 !
我一早說過股市是大賭場, 所以唔好用全身家買股票, 但就係有人以為睇公司前景就可以長揸死揸 !