2010年12月17日 星期五

珊瑚被


珊瑚被真是好暖, 前年買咗張 65蚊, 而舊年是在英國過冬天的; 今年諗到買多張鋪床當床單, 須 80蚊一張, 過幾日間檔口加價去90蚊啦 ! 行過樓下檔仔成日有驚喜平貨賣, 竟然賣一百蚊三張, 不過是薄 D 料, 所以買多一張40蚊試下洗後會否甩毛, 而依家覺得好好用, 後悔無買三張, 因為如果仔女冬天返來都可以用, 不過間檔仔只賣二天就唔見再有 !

珊瑚被是人造纖維被, 而同類布質現常用在外套, 長褲和睡衣 ! 價平不過保暖能力強 ! 沒留意到名店有賣珊瑚被, 只在街檔見到 !

圖中上面是前年用65蚊買的, 用過後覺甩毛比下面用40蚊新買返來的嚴重, 所以唔係平無好貨 !

昨晚蓋咗三層被, 下面一張珊瑚被, 上面一張珊瑚被加一張大豆被加一張冷氣被, 所以好暖 !
在沒買珊瑚被之前要在睡衣外著多條褲加對襪先訓到, 因為我怕凍 !

原來有呢樣標籤:

2 則留言:

wahd 提到...

焗唔焗呢? 好過鵝毛/絲綿嗎?
我cum兩張被cum到壓死左咁濟>_<

Lisa 提到...

鵝毛被身陏時會有好似膠布的聲, 買咗無用, 留俾來客用 !
絲棉被好重, 用咗幾年 D 棉走曬位, 好多隆隆有被等於無被, 最後掉了買咗大豆被(都係人造纖維), 不過十度樓下一張真係唔夠暖 !
珊瑚被好簿, 所以唔局, 不過如果溫度去返15度或之上或在外國有暖氣室內用, 一定好局唔岩用 !