2011年1月7日 星期五

金銀跌極都有支持

18 則留言:

satan_wong 提到...

等緊機會....

Kai 提到...

有樣野我諗唔明.
通脹, 乜都加, 大部份人生活艱苦左, 消費力會下降, 錢少左, 點解樓仲有得升?

Lisa 提到...

人工加啊 !
因為物價升, 建築材料都升, 所以樓價都會升, 不過 D 豪宅就升得太離普了 !

Kai 提到...

人工加都追唔上通漲, 但地主洗費多左, 就加租/加價幫補下...?

Lisa 提到...

只是油價一個升都死得人, 因為油價升可以帶起好多野升, 如運輸費, 電費, 而生產過程都貴咗, 所以產品價格都會升, 如傢俱, 地磚, 油漆.... 不過如果通脹去到某個地步, 而利息又大加, 到時樓市唔想跌都唔得, 因為無人再買得起 !

Lisa 提到...

因為電費加價和最低工資的實施, 我屋苑就快加管理費啦 !

Kai 提到...

利息唔洗大加, 重返低息水平五~八厘 (P = 8~11%)都大把人叫救命...

Kai 提到...

我恒基管理的仲未收到風話加, 可能因為時薪唔止$28?

Lisa 提到...

睇實屋苑盤數好 D , 因為佢地有前科, 先墊資, 後向小業主要錢 ! 一個屋苑年年會出預算, 唔夠用就要加管理費, 實報實消 !

wahd 提到...

因為銀紙貶值所以有錢既人迫住用樓儲存價值,怕上唔到車既又趕上車. 但由於大部份樓都係用借貸買入,到收入趕唔上樓價時承接力便減少. 在繼續銀紙貶值但加息預期之下,而家呢個時候上車真係好似上又唔係唔上又唔係 @@

wahd 提到...

我想問Lisa 先墊資, 後向小業主要錢 係點解?

Lisa 提到...

支出要錢, 如果唔夠錢又點付維修費, 人工, 電費, 水費, 清潔公司呢 ?
恒益以前是照俾錢, 搞大屋苑赤字後才叫小業主集資, 已遺反建築條例 !
錢來之管理費, 所以一個好的管理公司一定要做好預算去調節管理費, 因為無人會帶錢去打工的 !

Ann 提到...

想請教, 你地講現在金價趺,但打開中銀個金價都無mud 點趺, o甘想入貨係咪要等, 益話佢係唔會點趺呢?

Lisa 提到...

回 Ann,
金價跌去乜位無人知, 好多專家都是預測姐, 而睇返以往預測, 金價跌唔到去專家估的位, 所以想等最低位買貨是好難的 ! 我通常見到個價跌唔落時就會出去買 D, 而試過幾次買完就升返 ! 分段買是最好的做法 !
中銀金銀網頁會跟金銀價轉價格的, 而呢幾日金價落下又升下, 晚上跌, 早上又升返, 所以你會見到金幣價無乜變動是錯覺 :)

Ann 提到...

多謝你解答! 我買金都係初哥, 所以多數參考你個網!

Ann 提到...

另外想問問, 上商1兩裝金條, 係咪抵過買楓葉1安士個價呢? 照計1兩重過1安士, 而金價都唔係爭好遠, 但如果想賣番, 中銀收唔收呢d其它銀行出o既金條呢?

Lisa 提到...

回 Ann,
我寫網是希望可以幫到人 :)
妳都可以去睇 Joe 的網頁, 內面都有好多有用訊息 !
我沒買過上商金條, 不過上環忠記乜金都收, 而價錢好過金舖 !
我已說過, 實金最少溢價第一是銀行金條, 第二是金舖金粒, 第三是金幣, 而最貴是飾金 ! 無乜設計手工的當然最平 !
上商金妳賣出時去返上商應該會好 D !

Ann 提到...

富爸個網我都有睇呀! 睇完真係學倒好多野
中銀成日都無9999金粒&金條o既貨, 問過幾次都係得99金條, 所以先考慮買上商