2011年1月31日 星期一

愈來愈多人買實金實銀

又有幾多金甲蟲知自己在做緊乜 ?
又有幾多金甲蟲只是跟風買野, 而唔知實金實銀的真正價值 ?

見到好多人大舊大舊銀磚搬返屋企, 想將來大賺一筆 !
有幾多人會好似我大仔咁說, 到時農夫都無得找返俾你又點算 ?

所以買實金實銀唔須要大, 而要方便交易 !
所以我唔會買五両裝金條, 一両已夠重啦 !

18 則留言:

金錢一一 提到...

小弟曾經聽過「暢散銀」一詞源出於古代用金銀做貨幣時,將大舊嘅銀切成細細舊嘅動作,武俠片果D大俠去客棧食完嘢埋單用嘅類似石頭物體,應該係「暢」散咗嘅銀。

Lisa 提到...

我地有無可能用石打碎銀條先 ?
哈哈 !

匿名 提到...

所以我有買半兩金粒,1安士金幣,1安士銀幣(銀幣屆時可能用來做散紙,雖然銀幣溢價高),銀條最重以1kg為限(雖然越重越抵買).實用性也是考慮條件之一.

Lisa 提到...

>實用性也是考慮條件之一

絕對係 :)

匿名 提到...

Lisa, 絕對同意你講法, 我都有考慮過你講 o既問題, 多謝你o既提醒!

Lisa 提到...

唔曬客氣, 大家交換意見姐 :)

金錢一一 提到...

或者第時真係用「散銀」買嘢^^

Lisa 提到...

第日都唔知還有無散銀, 因為銅價都愈來愈貴, 可能到時全八達通 XDDD !

匿名 提到...

Lisa姐,你講得0岩,若干年後,在New World Order下,我們會使用類似八達通的無現金系統,但在此時代來臨前,金與銀絕對值得我們投資.

Lisa 提到...

電子貨幣最驚就是無電力, 到時大家又要回去石器時代, 哈哈 ! 還是繼續儲金銀吧 !

匿名 提到...

一兩庄黃金買賣差價,每兩幾百蚊。五兩庄黃金買賣差價,每兩二十蚊。

Lisa 提到...

當然, 愈細件金銀就差價愈大, 不過如果真係升值好多, 到時你要賣出去, 就大件野一定要一次過賣出去, 唔通要用膠剪剪細佢嗎 ?

匿名 提到...

今日打去中銀總行,佢地居然答我銀幣無貨亦唔知幾時有,咩原本銀行咁後知後覺架咩!

Lisa 提到...

我由 2006年鬧銀行鬧到依家啦, 所以買銀都唔會再去銀行 !

KAT 提到...

係啦,唯有立即去kitco開返個戶口,你買邊個國家多呢?

Lisa 提到...

回KAT,
我當時買咗楓葉, 因為第一佢最純, 是9999, 第二是以為中銀會回收, 不過後來才知中銀只回收有套的, 而無套的會用殘價收, 所以都無所謂啦, 買最平的就可以啦, 除非妳想儲起多幾個款式 !

匿名 提到...

kitco有冇手續費

Lisa 提到...

點解唔自己打個電話去問清楚 ?