2011年1月18日 星期二

灣仔大洋買銀記


10g 兔銀牌是 20x50毫米
限量 200,000枚

去完旺角, 我坐地鐵去咗灣仔大洋, 佢地賣記念幣多; 舊幣已俾人炒到天咁高, 所以呢 D 金銀幣本人唔會買, 但2010年 1oz 熊貓銀幣佢地平東洋 40蚊, 賣 $340 一個, 而2011 年熊貓銀幣, 兩間都沒有貨 ! 兔年銀牌佢地就有好多種類而唔太貴, 本人買咗 10克銀兔牌 $140, 真是好靚 ! 20克兔年銀牌賣 $280 !

6 則留言:

CK 提到...

Lisa, 請問10克銀兔牌有幾大呢? 銀兔牌好像幾漂亮!

Lisa 提到...

回CK,
唔好意思依家先見到你依個 post,
10g 兔銀牌是 20x50毫米 !
限量 200,000枚 !

CK 提到...

Thanks, Lisa. 我今日都買了兔年銀幣, 都係忍不住, 哈哈!! 而且老闆娘還提起你昨日等佢開鋪.

Lisa 提到...

能買到心頭好是一件好開心的事 :)

CK 提到...

Lisa, 請問這些資料(10g 兔銀牌是 20x50毫米, 限量 200,000枚) 在什麼website找到? 在大洋的website 找不到.

Lisa 提到...

回CK,
我無一次成功上到大洋網頁,所以乜都睇唔到 ! 我的資料是來之隻銀牌証書 :)