2011年1月25日 星期二

今日買金銀又平 D

不過好野好快賣斷市, 有錢有價但無貨, 因為好似多好多人掃實銀 !

Kitco 在過去星期五須派籌俾客排隊買銀; 我昨天同個位靚靚姐姐說, 依家沒算瘋狂, 到有客在門外過夜等開門時就係瘋癲 !
金瘋唔起, 因為價錢太貴, 但白銀平平 D, 好多人都買得起 !

8 則留言:

啥霖 提到...

買左好多呀

Lisa 提到...

你又乘熱鬧 :)

satan_wong 提到...

我到而家都未出手..開始有d擔心..有錢都無貨買....

小C9 提到...

satan_wong,
咁你做乜仲唔出手呀?

satan_wong 提到...

今日出左啦..
成績係2.054兩白銀..0.5兩黃金..
:)算係近期既最低位..
:@終於晉身為金甲蟲啦..

Lisa 提到...

回 satan_wong,
恭喜你 :)
不過我唔係真正的金甲蟲, 金銀只是我投資的一部份 !

小C9 提到...

satan_wong,
congratulations!

satan_wong 提到...

:)多謝各位..

回lisa姐..金銀都係我投資既一部份..不過我覺得有塊黃金都係一件好事..

因為今日唔知聽日事,好多野都好難講..