2011年3月1日 星期二

金銀繼續上

54 則留言:

Bosco 提到...

我覺得金會系6-10個禮拜內見1550至1600,銀會見45.
起碼圖表系咁講。

Lisa 提到...

唔好升得咁快呀 !
呢幾日都唔得閒出去睇有無牛銀幣 !

嘉芙蓮 提到...

偶然發現你的網誌,獲益良多.....

btw, 邊樹買牛銀幣?

Lisa 提到...

回 Katherine the GrEAT,
東洋 ! 請看[投資金銀手冊] !

Bosco 提到...

Lisa,唔系好快啦,金系1400呢個水平徘徊左好幾次,系時候比D表現看看啦。

Lisa 提到...

回 Bosco,
我都知是時候破位啦, 不過想在最後衝刺抓到平貨 !

Bosco 提到...

Lisa,我咪又系!尋日PPS過數比Kitco又有問題,搞到我又要買貴貨,都唔知D Monster Box會唔會已經無曬貨。。。。

Royal Canadian Mint都話好難搵銀去Mint Coin啊!仲話估會越來越難。

USMint頭2個月賣左9.5MOz銀Eagle,Annualized既話成60MOz銀,即系接近10分之1既年銀產量,單一個Mint渣,仲有RCM,PerthMint,Austria Mint,中國,印度,呢到仲只系講緊好次你我既散仔,都未計D大戶,咁工業用家點算?
你話實銀點可能唔升啊!

wahd 提到...

以往金價一般上半年無甚表現,但現在太多事情在急劇發生中,大家要睇實事情變化了。

gogoldjoe 提到...

中東與石油是一大關鍵!利比亞很大機會陷入內戰,美國很難幫那一邊,幫那一邊,迫到敵對陣營狗急跳牆,隨時一野炸碎石油設施!

Kai 提到...

成人派6K, 會唔會推高金價? XDD

金錢一一 提到...

我兩公婆夾埋派萬二,啱啱夠買個楓葉金幣^^

wahd 提到...

如果革命曼燃到去沙地,油價真係無眼睇。Worst case 黎講美元可能崩潰......

Bosco 提到...

大家看實,呢排中東危機,USDX不升反跌,USD已經無左個Flight To Safety既地位,繼續咁落去,USD既下跌可以好Disorderly。我覺得,美國佬可能會整一野Stock Market Crash或搞鬼歐洲,等D錢轉一次去美元,今次會唔會連累金銀就好緊要啦,如果好次08年咁,金銀同股一齊死,咁即系美元未死得住,如果唔系,就系End Game啦。

匿名 提到...

bosco
我睇法同你一樣, 我估油價要谷上120蚊先有 crash效果

feifei 提到...

Lisa姐,我今日去完利昌買銀之後向皇后大道中方向行見到一間買銀買郵票同紙幣嘅舖頭,見到啲中國銀幣,佢個名叫華興行192號,你可以用google maps 睇吓佢間鋪架...(吾知怕吾怕同人賣廣告呢).......

Lisa 提到...

回 feifei,
請問有乜特別野賣呢 ?

Lisa 提到...

萬二蚊可以做好多野啊 !
謝謝財爺 !
XD !

feifei 提到...

佢右邊窗櫃好似有四格,最底嗰格應該係賣加拿大生肖銀幣,尾二嗰格賣中國生肖銀幣(因為佢個銀碼响底,我"mou"低睇到個價都好貴,要成千幾蚊),但吾肯定有牛銀幣....再對上一格係澳門銀幣...佢哋仲有郵票,响左邊有好多吾同地方嘅錢幣...一係等我下次再去睇清楚有無牛銀幣先再講比你知啦....

Lisa 提到...

謝 feifei !
我呢兩日忙於見我由荷蘭回來的親人 !
今日按排佢地在旺角搞去大陸的簽証, 之後帶佢地去餐廳食野, 而自己中間走出去吉祥買咗 2oz牛銀幣, 不過又是得返一個 ! XD !

feifei 提到...

吾洗客氣..跟你哋學咗咁多野..呢啲都係小意思啫....點解你咁鍾意牛銀幣嘅...係咪有啲特別意義呢 XDD......吉祥啲銀幣貴吾貴架?嗰日响灣仔間細銀舖見到個西人買咗兩支洗銀水...嘩..佢屋企一定有好多銀器嘞..XDD!!

Lisa 提到...

回 feifei,
我屋企好多人肖牛 !
剛才送咗個 1oz 牛銀幣俾我阿姨 !

洋人好多屋企用銀餐具的 !

吉祥:
2oz - $700
1oz - $380 (兔 $385)

feifei 提到...

咦!..兩安士又吾係好貴噃..灣你嗰間要$780......

Lisa 提到...

回feifei,
因為覺得還算可以, 再貴 D 唔買啦 !

fubjj 提到...

信報曹嘉聰叫人買「簿仔銀」

"若嫌期貨合約太刺激,投資者亦可透過銀行購買「簿仔銀」。中銀香港及南洋商業銀行等,提供存摺戶口,購買倫敦白銀。「簿仔銀」的好處是易買且易賣,且毋須擔心資產存放問題。提供「簿仔銀」服務的中銀香港和南洋商業銀行,均不收取手續費,只收取買賣差價費用。"

Lisa 提到...

傻啦, 依家的金銀甲蟲已唔同以前的金銀炒家 ! 就係唔信金融體系, 才會去買實金實銀 ! 有乜分別 ? 試諗下, 如果金融體系崩潰, 乜野能保住你資產值 ?

fubjj 提到...

信報咁出唔知有幾多人跟呢

Lisa 提到...

回fubjj,
實有人炒的, 因為還有好多人唔明點解要買實金實銀 !

fubjj 提到...

不過多d人買紙個價無升得咁快
對我呢d低收入人士黎講都好
可以繼續買

匿名 提到...

回fubjj,果篇文我都有睇,不過買紙銀的人就好無保障,完全體驗唔到擁有實金實銀的安全感與快樂感!
nlpsonia

katie 提到...

我儲得幾粒金粒咋...唔夠你地黎呀!! 好驚儲到年尾至買唔知仲買唔買得起呀~~>_<!

Lisa 提到...

回 katie,
依家唔係金銀比賽, 而是持少少金銀都在最壞時期可以保命 !

katie 提到...

多謝lisa姐指教, 我心急呀, 又大駛, 唔買金銀好快用左去血拼了, 我估我成世女買得最啱就係金和銀, 今日去7仔買野, 有個叔叔都無端端走去同個收銀講: 政府比6000蚊你駛呀, 唔好亂用呀, 去買金啦~~ 個叔叔真係好呀!! 將來老左都係靠金銀同人民幣啦.. 我早輪仲買左100個1安士銀幣... 係咪好叻呢?^^

Lisa 提到...

回 katie,
是個好決定, 叻女, 好過去買名牌手袋 :)

Bosco 提到...

Katie,勁!
唯一小心系唔好太一面倒看好人民幣。大陸印銀紙比美國仲厲害。買金/銀就系唔信紙幣,系呢反面,人民幣同美元無咩分別。

fubjj 提到...

回 katie,
個叔叔好好人
我想知個收銀有咩反應
哈哈

katie 提到...

Bosco哥,
多謝指教! 還記得打扙時要用糧票, 一改貨幣又要重新點算!! 所以樣樣都有D啦! 用幾個籃裝蛋嘛~~

katie 提到...

回fubjj,
個收銀姐姐話: 哦.. 好呀好呀~~ 我估佢只係當個叔叔講笑, 個反應好平淡, 但在我眼中, 個叔叔頭頂就有個光環囉!

匿名 提到...

個收銀姐姐o既反應咪就係好似我地同朋友講叫佢地買d 金銀旁身時個回應law, 就好似你同人地講聖經, 希望佢都得救, 但每人領受都唔同, 沒有感動就係沒有感動!!!!!!!!!!!!!

ANN

匿名 提到...

回ANN,我已經買好左你所講的磁力充電電筒,在The Overlander有售.
nlpsonia

Charen 提到...

Lisa:
去我個網度睇下d 銀幣la ^_^ Thanks http://charenwan.blogspot.com/2011/03/blog-post.html

Charen 提到...

我尋晚收工果時在新都門口見到你呀 :)

Lisa 提到...

回 Charen Wan,
D 銀幣好靚, 不過我無打算整個銀幣收藏庫 ! 我買銀幣的目的, 第一是保值, 第二是送禮俾仔女和孫仔孫女外孫 !
所以唔會買太多花款的銀幣 ! :)

Lisa 提到...

你都住上水 ?
不過你見到的應該唔係我, 因為我是由九龍返家, 而由上水中心個邊行返屋企, 所以無經過新都 !

匿名 提到...

nlpsonia

我反而浸日去買買唔倒,你買幾多錢呢? 最後我買左儲水袋, 一番到屋企就收埋佢, 費事老公見到話我多此一舉

LISA

好似有幾次D人都話見到你, 但最後都唔係, 可想而知, E度有幾多人都想見你真身!

D金好似升得快左!

ANN

Lisa 提到...

回 ANN,
其實我只有一個普通中國女性的面貌, 所以好多人認錯都不出奇 :)

匿名 提到...

回ANN,我在前晚在沙田店買既,店員說剛返新貨.有兩種:無USB插$130,有USB插$220,我買$220果隻,普通會員9折,我一買買兩隻,一隻是幫一位姐妹買既.以前在街檔買過一種hand-pressing既$20隻,好易壞.儲水袋都是有用既,不過屋企太多煲煲撐撐,到時有好多煲載水:)
nlpsonia

匿名 提到...

可惜沙田對我來說遠左D, 等我揾揾其它地方有無先, THANKS!

我就係屋企唔夠野載水, 所以買左 一個 10L 一個16L,同埋買左老公都唔覺, ARM ARM 落去買左少少藥物&小朋友內衣, 放定係度一定有用, 個老板話D野加得好快,仲叫我買埋毛巾, 不過屋企好多儲備, 所以無買

ANN

匿名 提到...

回ANN,The Overlander有幾間分店:Mongkok,Causeway Bay,Shatin,TST,Tusen Wan.找一間最近你的.
nlpsonia

匿名 提到...

回ANN,而家棉花好貴,小朋友衣物不同size的可以多買一點,一定會用得著.明年12月行星X最接近地球,我唔信係世界末日,但明年天災可能比今年還多,糧食/水/小朋友必需品一定要多預一些.
nlpsonia

匿名 提到...

回nlpsonia

有人亦講話今年5月21日,信徒要熟讀聖經,記著經文:

24:4 耶 穌 回 答 說 、 你 們 要 謹 慎 、 免 得 有 人 迷 惑 你 們 。
24:5 因 為 將 來 有 好 些 人 冒 我 的 名 來 、 說 、 我 是 基 督 、 並 且 要 迷 惑 許 多 人 。
24:6 你 們 也 要 聽 見 打 仗 和 打 仗 的 風 聲 、 總 不 要 驚 慌 . 因 為 這 些 事 是 必 須 有 的 . 只 是 末 期 還 沒 有 到 。
24:7 民 要 攻 打 民 、 國 要 攻 打 國 . 多 處 必 有 饑 荒 、 地 震 。
24:8 這 都 是 災 難 的 起 頭 。 〔 災 難 原 文 作 生 產 之 難 〕
24:9 那 時 、 人 要 把 你 們 陷 在 患 難 裡 、 也 要 殺 害 你 們 . 你 們 又 要 為 我 的 名 、 被 萬 民 恨 惡 。
24:10 那 時 、 必 有 許 多 人 跌 倒 、 也 要 彼 此 陷 害 、 彼 此 恨 惡 。
24:11 且 有 好 些 假 先 知 起 來 、 迷 惑 多 人 。
24:12 只 因 不 法 的 事 增 多 、 許 多 人 的 愛 心 、 纔 漸 漸 冷 淡 了 。
24:13 惟 有 忍 耐 到 底 的 、 必 然 得 救 。

ANN

Lisa 提到...

>24:13 惟 有 忍 耐 到 底 的 、 必 然 得 救 。

好 !!

匿名 提到...

回ANN,謝謝提醒,祝福你們全家!

Lisa,耶穌你們全家!

nlpsonia

Kate 提到...

一擲700萬購1噸銀條
(明報)2011年3月4日 星期五 05:05

【明報專訊】江蘇南京一名投資者日前在當地一間銀樓一次過花700多萬元人民幣購買了1噸銀條,每根銀條重1公斤,一共1000根,創下南京單筆白銀銷售最高紀錄。近來,隨著國際及國內銀價上漲,不少投資者選擇投資白銀。江蘇省黃金珠寶商會秘書長認為,內地遏抑股市樓市的炒風,讓資金湧向了黃金珠寶市場。

新華社

Lisa 提到...

勁 !