2011年3月4日 星期五

美國「沽神」來港做大買賣

文匯報

香港文匯報訊(記者廖毅然)繼「金融大鱷」索羅斯去年來港設立辦公室之後,據證監會網站披露,美國著名對沖基金經理、有「沽神」之稱的約翰.保爾森(John Paulson)旗下的Paulson Asia Ltd已於上月21日獲發第一類牌照,可在本港買賣證券。亞洲市場的前景再一次被國際投資者看好。

資金規模或逾300億美元

 證監會網站上的消息,保爾森的Paulson & Co.獲得的是香港一類證券交易牌照,該牌照允許持牌機構在港銷售自己公司和其他公司的基金,並從事經紀業務。彭博社則引述律師事務所Clifford Chance LLP在香港的合夥人James Walker說,對沖基金一般只會獲發第9類牌照,即只允許持牌機構向香港派駐一名交易員或基金經理。報道又說,Paulson的資金規模達322億美元。

大鱷在港吹響「集結號」

 保爾森並非首個開拓亞洲市場的投資者。去年,索羅斯旗下基金SFM獲准於本港開設辦公室,高盛前交易員施家文(Morgan Sze)亦在本港成立一個逾10億美元資產的對沖基金,老虎基金(Tiger Management)創始人朱利安.羅伯臣(Julian Robertson)亦向根津亞洲基金(Nezu Asia Management)投資5,000萬美元。

 現時亞太市場的前景廣受關注,區內擁有300多萬名百萬富翁,急劇膨脹的財富必會有部分流入對沖基金,巨大的增長潛力吸引全球玩家。據研究機構Eurekahedge預測,今年亞洲區的對沖基金資產將增加400億美元至1,650億美元。面對芸芸競爭者,路透社報道,保爾森已經從摩根士丹利挖走3名交易員以管理這個駐扎於本港的基金。

次按風暴沽空次按大賺

 保爾森出身華爾街,本來只是一個寂寂無名的基金經理,1994年自立門戶成立對沖基金公司 Paulson & Co.,規模約10億美元。直至2005年,當市場仍普遍認為樓價不會下跌時,他卻成立一隻沽空次按的基金,同時低買CDS(信用違約交換),最終次按風暴確實爆發。其後他又花10億英鎊沽空英國四大銀行,為他贏得「沽神」及「賺錢之神」的名譽。

 近年他逐漸把視線轉移到亞洲市場,去年友邦保險(1299)在港招股上市,他亦斥逾100億元入飛認購。今年和黃(0013)宣布分拆和記港口信託於新加坡上市,他亦以3.5億美元認購,成為其中一名基礎投資者。

41 則留言:

金錢一一 提到...

莊家開局,買定離手。

匿名 提到...

今日一氣過買左2OZ 牛,虎,鼠 & 兔銀幣,都無理係咪買貴左, 但地點就好就腳, 所以一見就買左!

ANN

匿名 提到...

ANN,請問系邊度買?幾多錢?因為我諗住聽日去旺角買?
nlpsonia

匿名 提到...

係藍田,呀仔上學林,係個商場買架,有賣郵票 & 銀幣,兔 $680, 其它$800(原本每個8xx 但因為一氣買幾個所以平比我),唔知有無買貴, 但見o甘齊全就買左!

仲有個老板教保存銀幣最緊要唔好見陽光&少接觸空氣

ANN

匿名 提到...

再補充係匯景商場, 見到學林, 再行入d轉左就見!

ANN

匿名 提到...

回ANN,估唔到系藍田都有賣銀幣的鋪頭,銀兔平左,不過地點對我來講遠左d.Anyway,謝謝你分享,我聽日還是去旺角尋寶.
nlpsonia

匿名 提到...

銀已經升穿35
nlpsonia

Bosco 提到...

沙地出事

fubjj 提到...

出左咩事?

Lisa 提到...

哇, 咁大件事 ?
剛由九龍返家, 但同老公同行, 所以去咗旺角食野無去銀幣店 >.<

鬍鬚仔 提到...

首次入 lisa 個網誌,都係一如既往,祗談銀幣及何處買,政治泠感.

鬍鬚仔 提到...

ANN:800元 2OZ澳洲生肖幣祗可以講係現在市價 LOR.

鬍鬚仔 提到...

nlpsonia:去尋寶冇問題,如要買澳洲 2oz 生肖,唔覺有 lor,反而 1oz 有貨,不過好貴,430/隻,唔多值.

Lisa 提到...

銀升咗, 不過銀幣升得更加勁 !

鬍鬚仔 提到...

相對下 2011 熊貓銀 350/隻 變得抵玩.

Man man 提到...

有冇人知1安士牛、虎、鼠澳洲銀幣,
旺角賣緊幾錢?

鬍鬚仔 提到...

man man:就我今晚所見,系列2鼠銀唔見有,虎,牛個別舖有,好貴,430/隻,仲有吉祥真藏都唔使去 lor,佢而家個價不單緊貼市場,過之而無不及tim. 系列1鼠銀 2 樓有一隻,都 4xx.

Man man 提到...

問胡蘇仔
早排kitco有得賣的免仔1安士銀幣 ,
是糸列1 或2 ?

匿名 提到...

thanks 鬍鬚仔通知! 個老板娘話,以前o既生肖銀幣係出一隻動物o既, e+全部都兩隻o既,係咪呢??

ANN

左手 提到...

問Ann
你在匯景商場買完後還有冇貨?有電話嗎?
謝謝
Thomas

匿名 提到...

我買完之後, 佢仲有貨架, 我無law 電話, 佢另外仲有半安士鼠幣, &1安士幣都有,低調d呀,唔係佢會加價架,佢話都無mud加

ANN

鬍鬚仔 提到...

man man:kitco賣既係系列2,不過已經冇貨啦,出面仲有,例如東洋 360/隻,kitco 有貨時,佢個價就偏貴,而家冇貨兼銀價升左, 360,就唔係太貴.

鬍鬚仔 提到...

ANN:系列2由 2008 年鼠年開始發行至今,系列1係早前已發行,至 2008 同系列2重疊,因之前冇留意此系列1產品,故太祥細資料比唔到你,祗知係咁多,系列1隻牛銀我都見過,比 LISA 買左去,因唔屬本人生肖,要集齊又難,故此放棄,不過系列1既產品唔係咁易搵到,系列2既鼠,牛都開始難搵,睇運氣及價錢,我由今年年初四買入系列2至今都入左 5 套,兔仔另計,價錢由 320-370/隻 之間.

匿名 提到...

點解2010年O既虎我買O既就只有一隻虎呢?? 有無係兩隻O既呢?

ANN

Lisa 提到...

2010年虎是一隻, 2009年牛是兩隻, 2008年鼠是兩隻, 2011年兔是兩隻 !
2007年出2009年的牛是一隻, 超混亂, 還以為是錯體, 之後去網上 search 到原來是真, 一面是女皇頭寫 2007, 另一面是牛寫 2009 !

Sky925 提到...

下午去了東洋,有兩套1安士,鼠,牛,虎,
每個$360+20=380, 我買了一套$1140

轉頭,另一套,又俾個客買左,話都冇今快
之後,去吉祥,只見有免仔一安,不過好貴$385

最后,行運全場,在地下,幫朋友買左1安士
鼠,虎,不過,仲貴$430 $440

另外,雄貓銀幣
,加價

Lisa 提到...

謝 Sky925 報料 !
我己放棄了去睇銀幣, 因為以為全部1oz賣四百幾 !

剛才送親人上去廣州的巴士, 又可以休息下啦 ! 我呢幾日真係俾佢地搞到頭都暈 !

sky925 提到...

今日,星島日報,..有半版..講人買白銀.銀幣..
似乎...好似...越來越多人..講和買...

(其中.包括..appledaily..孫拍文)

匿名 提到...

ANN買到的兔2安士680平宜.吉祥亞伯賣800,1安士都唔平.在地下買了兎2安士710,老闆一個仙都唔肯平(因為幫朋友買一個,合共2個).所有老闆都知銀價升,唔憂賣.
nlpsonia

Lisa 提到...

哇, 阿伯坐地起價 @_@ !

鬍鬚仔 提到...

見 ann 話匯景有 2oz 鼠銀賣,下午專程去一趟,舖頭就搵到,可惜白走一場,帶著失望而回.

lisa,早日我係joe度都叫人唔使去亞伯度,佢而家 d 銀追貼市價不特止,仲過之而無不及,都係我衰多口.

鬍鬚仔 提到...

記錯,係呢度講,因星期五晚去過.

Lisa 提到...

阿伯見我地掃銀幣掃得好急, 驚死賣平咗, 哈哈 !

匿名 提到...

鬍鬚仔, 點解失望而回呀? 賣晒??

ANN

匿名 提到...

Lisa,我在銀價新高既post,有問題向你請教,煩請解答.謝謝!
nlpsonia

鬍鬚仔 提到...

ANN:專程去,買唔到咪失望 LOR,2 OZ 銀鼠賣哂.

匿名 提到...

鬍鬚仔,真係非常唔好意思!

ANN

鬍鬚仔 提到...

ANN:乜咁講呀?我要多謝你提供既資訊就真,日後見到邊度有最緊要開聲呀,哈哈.

左手 提到...

To ANN
得你指點,Sat買下
2oz 豬牛虎免
1oz 牛
1/2oz 鼠
96年澳門1oz鼠
感謝!

匿名 提到...

鬍鬚仔, 一定開聲講! 自己又買得幾多呀!

tom, 你大有收獲wo, 唔知價錢係咪一樣呢??

ANN

左手 提到...

2oz 豬$950 牛虎免 total $2400
1oz 牛$400
1/2oz 鼠$220
96年澳門1oz鼠$450