2011年3月16日 星期三

日本禍不單行

先是大地震和嚴重海嘯, 之後有核危機, 如果再控制唔到核爆, 遲下會有嚴重經濟損失 !

香港人在搶購日本奶粉和食品, 都是因為驚核污染, 所以遲下如果核污染擴散, 再無人敢買日本食品的啦 ! 剛才在親子王國見到 D 女人在說遲下連日本化妝品都唔用啦, 可見日本公司會失去好多生意 !

5 則留言:

匿名 提到...

Lisa,我都係咁諗,要食日本食品就現在買舊貨,新貨怕污染,不會吃,護膚品在過年前已經買了幾sets,都夠用囉,新貨就唔咁用,因為當中的成分--水,都已經受到污染.
nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
我由2006年轉用日本牌子護膚品和化妝品, 睇來半年後用完舊貨都是時候轉啦 !

金錢一一 提到...
作者已經移除這則留言。
金錢一一 提到...

係時候數吓屋企有幾多嘢係Made in Japan啦^^

Lisa 提到...

香港人近幾年好興日本野和食物, 因為比大陸產品更安全, 所以呢次災難對好多人都是打摯幾大 !