2011年4月20日 星期三

又好多新高

金銀價, 歐羅, 加幣, 澳元 !

13 則留言:

匿名 提到...

Lisa,係囉,全部你都有買:)

nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
一早預左美元會跌, 依家跟住劇本行, 所以投資無難度 XD !

Kai 提到...

如果係咁....股市仲有得升....

望住堆金係咁升, 好難忍手唔沽返D出去 XDDD

armchannel 提到...

你好lisa,朋友提我去買 倫敦銀
請問如何買,我唔係太識,請指教?

匿名 提到...

Lisa, 為保值,我除了買金銀,亦做人民幣定期;但中國也大印紙幣,keep人民幣是否不智呢? (已買澳幣,唔通加碼?)

肥C9

街坊 提到...

銀價真係愈睇愈刺激,依家已經突破46關口!!!

Lisa 提到...

回Kai,
小心沽出去的買唔返 !

回armchannel,
絕不買倫敦金, 只買實金實銀 !

Lisa 提到...

回肥C9,
市場風險大, 無人會預知最後演變成乜形態, 所以我認為手上樣樣都有 d 比較安全 !

匿名 提到...

Thank a lot! Lisa!

我依家樣樣都買dd(金銀12%),但留有30%現金,睇下六月有無機會入平金銀。XD

唔......定係每個月出糧都入少少好呢??

肥C9

Lisa 提到...

回肥C9,
自己投資自己決定 ! 金銀有幾癲, 幾時上幾時落, 無人會知 !

匿名 提到...

是是是

肥C9

armchannel 提到...

多謝lisa提點,另外想買d金幣做投資,如買實金實銀去銀行買定去番金鋪買好呢,到時放出去,應該令去邊度放好呢~(新手請指教)

Lisa 提到...

回armchannel,
請睇subject[投資金銀手冊]和Joe 網頁 http://gogoldjoe.blogspot.com/