2011年4月30日 星期六

金價沒法擋

話咁快就 1550, 美元坐滑梯 !

26 則留言:

馬沙 提到...

破咗$1,560了!

Lisa 提到...

金價發癲 xd !

匿名 提到...

如果照班外國大師話齋...今年見1600-1650
1780-1860....咁..咁..咁...
真係我仲驚個佢....香港 d 物價...會點死??? D 人會唔會作反...一切衰在印太多!!
.....BBleung

richmapoor ma 提到...

快得超過想像!

匿名 提到...

E+發生既每一件事都係"超頻".
nlpsonia

Lisa 提到...

我昨晚都睇到心驚驚, 一晚升成40美元去到1570, 感覺到銀紙在貶的恐懼 !

金錢一一 提到...

年頭我同人話年尾會見2000,睇怕可能性好高...

匿名 提到...

金價真係太快, 人民幣都升左好多! 港幣最慘!

明天就是01/05, WORLDWIDE FAMILY RADIO 唱話 21/05/11 係末日, 等待中!

ANN

匿名 提到...

唔會啦,ANN,某教會的牧師已經解通USD1元上的秘密.不會是今年.
nlpsonia

Cefull 提到...

USD1元上的秘密?
有何秘密?

匿名 提到...

USD1元的秘密是甚麼? 好心急想知!

ANN

wahd 提到...

我都想知!

honson 提到...

巴菲特︰不看好黃金 黃金根本不創造價值
【08:36】2011年05月01日

【on.cc專訊】巴菲特在巴郡股東上表示,不看好投資黃金。巴菲特認為,投資黃金,就會期望別人會付更多的錢購買,但是這根本不創造價值。如果把全世界的黃金堆在一起,也就是一個邊長為 20米的大方塊。

他笑稱,如果自己有這麼多錢,足夠購買下全美國的可耕地,外加10個美孚石油公司,還能剩下1,000億。

股神又要幫佢老細出口術?

Kai 提到...

又唔可以話佢出口術, 只係各人投資理念唔同.
就好似有人只會買樓收租但唔會買金一樣 ~

匿名 提到...

ANN,USD1元上左手邊有個金字塔,金字塔上有all seeing eye,右手邊有隻鳳凰(那隻不是鷹來架),都是有意思的;金字塔與鳳凰重疊再一起更有另一層意思.這裡不放便講.總之時間不是今年.

Kai 提到...

不方便因為有宗教問題? 不過, 有興趣自己GOGGLE下錫安教 New World Order, 好易搵到
:)

wahd 提到...

原來係講錫安教會,佢地個present video 我有睇過,其實係講光明會計劃既new world order,呢d 資訊在網上和YouTube 也有不少的。若據聖經講,無人會知末世會係幾時到來。

匿名 提到...

nlpsonia, THANK YOU. 呢D資料我又要查一排!!!

最近,思想十分迷網,查聖經時查到很遙遠, 竟然查到去睇左UFO, 雲海, HAARP, SHARPSHIFTING, 呢D我以前從來無想過, 但又好似解釋到啟事錄上的甚麼似的, 時間亦好似越來越近, 但身邊一些朋友仍然是番工&吃喝玩樂, 沒有思考到我們身邊發生的問題

最近睇一套以前細個時曾經睇過一套美劇, 之後重拍, 大家可以睇O下, V星入侵, 裡面女主角亦講過一句, 唯一能救到我們的就是....信仰!

ANN

匿名 提到...

ANN,你講得對.你查多D就會知道,當然要向著同一個方向查.你講果D UFO,HAARP,SHARPSHIFTING,其實你都知道是那些東西. 我都有返工,其實那日子無人會知道,只有父知道,我沒理由遲工坐著等,神也不會喜悅.
如果你是災前被提派,就不用管哪天是末日了,現在更應該好好去欣賞神所有的創造,很多美麗的地方已經被天災/地震破壞了.
nlpsonia

匿名 提到...

nlpsonia, 好感謝你安慰, 我暫時對災前或災後被提未有定案!

只是自己在教會內經常要抑制自己唔好講太多, 因為唔知人地知幾多, 或唔知人地想唔想聽, 亦有人提及教會事代已過去, 所以沒有對教會的事奉太投入, 我覺得要跳出教會去幫人, 唔知你對團契有何睇法?

ANN

Gordon 提到...

ANN and nlpsonia,

我睇完"The Rite",裡面寫此劇內容 - 邪靈附身是真人真事。如果邪靈附身係真,那UFO就很假了,試想邪靈是無物質身軀的,兼且無壽命極限,照計生命形態仲高過UFO(以綠色小人計),d邪靈咁鍾意攪人,點會仲被UFO係自己地盤攪攪震?
如果真係有UFO,佢地知道自己原來自己係呢度,只係咁低級生命體,仲唔即刻走咩?

匿名 提到...

回ANN,我很久沒有團契生活了,原因不說了,因為不想在這裡失見證.目前在主內相交的姊妹,雖然大家屬不同教會,都是與我有相同想法相同理念的肢體,大家都有相同的屬靈見解.
nlpsonia

匿名 提到...

回Gordon,the Rite我沒有看過,所以不知道講什麼.邪靈附身是真的,聖經四福音內有講.但有關邪靈/鬼魅的電影/劇集如吸血xxx等等,我不會主動去看,因為不想給魔鬼在我身上找缺口,有些事情自己知道是事實就算了.
另以我目前有限的知識,UFO是墮落天使的後裔所扮演的.墮落天使的後裔是墮落天使與地上的女子生的,舊約聖經裡面有記述.而聖經所講的末世大迷惑可能與UFO有關.
一切我還在學習中.
nlpsonia

匿名 提到...

回Gordon,sorry,上面果句'UFO是墮落天使的後裔所扮演的',應該更正為'UFO是墮落天使所扮演的'.
nlpsonia

匿名 提到...

THE RITE 我有睇, 魔鬼趕極都唔走, 講出左對信仰信心和堅定o既重要性, 千萬不要給撤旦留地步!

ANN

匿名 提到...

哈哈, 沒有撤旦的邪惡點襯托得出主的仁慈呢? 一體兩面而已.

閒人