2011年5月6日 星期五

金銀油大平賣



睇怕要調整到六月 ?

5 則留言:

gogoldjoe 提到...

機會很大,但健康!

satan_wong 提到...

正正..應左祖兄先前既睇法.,.
而家諗番起先前跌5落既原因..我極相信係吸引人買更多既紙金、紙銀....
然後壓低個價收實金實銀..

匿名 提到...

你好!
最近準備學習投資保值,發現到這裡,有很多寶貴的資料!
我已將部份存款買了金銀保值,正打算再用部份錢在大陸開人民幣戶口做定期收息。
我每個月能夠拿出來投資的錢不多,只有千零蚊左右...
想請問除了做人民幣定期外,還有什麼比較穩陣和回報高一點的投資方法呢?
做澳元定期可以嗎?現在才購入澳元會否有回落的風險而得不償失呢?

c9仔

Lisa 提到...

回c9仔,
可以去睇下我介紹個本 Game Over

http://investtalk-lisa.blogspot.com/2009/08/game-over.html

而自己決定是否買入澳元 !

匿名 提到...

謝謝Lisa的介紹,其實我之前也看過那篇介紹,可惜現在手頭上還有3本貨幣戰爭還未看完...要努力看完!!!

C9仔