2011年6月28日 星期二

終於返到香港啦

經過十多個鐘的辛苦旅程, 終於返到香港 ! 希望過多兩日生活就會正常返, 因為依家還有少少時差 ! 而 blogspot 好似同時又正常啦 !

要說的是, 香港機場真是須要加建, 因為昨天個飛機降落時, 因為機場太忙, 須在空中轉多二十分鐘才可以降落, 難為了乘客, 因為我耳痛咗咁耐, 而前面的 BB都喊咗咁耐 ! 再咁落去不如去深圳機場坐飛機好過, 因為深圳地鐵就快可以通去機場啦 !

32 則留言:

匿名 提到...

Lisa 姐, 係已經通左 :P

閒人

honson 提到...

welcome back

Lisa 提到...

回閒人,
太好啦, 我以為十一月先通車 :)

回honson,
謝 !
好彩你也有貼文, 補充了我在英國時miss咗的文章 :)

Kai 提到...

Welcome back ~

遲下我都想搵次去深圳機場試下搭去上海 :)

Lisa 提到...

回Kai,
謝 !
去內去地城市, 當然首選是深圳機場 !

簡尼豪 提到...

最近學識了怎樣解除因大氣壓力增加下的耳痛
1)用手把鼻孔緊閉
2)閉嘴
3)用blow your nose果度力,
你試試

Lisa 提到...

回簡尼豪,
謝謝 :)
原來我用錯方法, 只在吞口水和張大個口 XDDD !

匿名 提到...

Lisa, 你平安回來了, 太好了:)
nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
好開心又可以見返妳地 :)

嘉芙蓮 提到...

英國好玩嗎? welcome back!

匿名 提到...

Lisa 姐,
Welcome back to HK! :-)

小C9

Lisa 提到...

回嘉芙蓮,
英國最唔好的是天氣, 所以無打算去長住 ! 孫仔孫女好玩, 佢地下年會回來港度假 :)

回小C9,
見返妳真好 :)

Gordon 提到...

welcome back, 香港是福地。

Lisa 提到...

回Gordon,
謝 :)
好多香港人, 身在福中不知福 !

Kai 提到...

未去過英國, 個邊天氣點唔好呀?

匿名 提到...

Lisa 姐,
係呀, 呢幾個月工作上好忙, 少咗留言. JOE 兄果邊又好多NOISE,冇乜心機睇.

小C9

Lisa 提到...

回Kai,
英國同荷蘭一樣, 成日落雨又凍, 夏天陽光日子少, 所以我喜歡香港多 D, 除咗冬天 XD !

Lisa 提到...

回小C9,
我都多數會飛過個D罵人回應 !

匿名 提到...

Welcome back. Hk is still wonderful
and very hot.
Sau Lin

Lisa 提到...

謝Sau Lin,
熱可以開冷氣, 但凍就無咁多暖氣用如外國 !

街坊 提到...

Welcome back!

匿名 提到...

LISA,
歡迎回港! 我記得有一次去英國旅行都要走去唐人街食下叉燒先頂得住, 香港太多美食, 點捨得唔住香港!

ANN

匿名 提到...

The man at home is 24 hour air-conditioned.
Sau Lin

Lisa 提到...

謝街坊 :)

回ANN,
在英國多數是我在煮野食, 因為出去食, 唔係煎, 就係炸, 而我氣管敏感唔食得, 所以返到來我足足瘦咗 4公斤 :)

回Sau Lin,
咁又唔曬24小時開, 因為天光時分好涼可以關冷氣 :)

Sau Lin 提到...

Yes, he turns off the one in the sitting room and turns on the one in the sleeping room in the morning.That's the time he sleeps when the sun comes out. He will do what he wants.
Eat more what you missed in England.
Best wishes and good health !

Gordon 提到...

Lisa,
嘩,4kg喎!腰圍起碼瘦2寸,食少d都抵啦

Lisa 提到...

回Gordon,
依家標準啦, 再瘦落去就唔靚啦 XD !

Lisa 提到...

謝Sau Lin,
我依家煎炸唔食得, 冷凍野唔食得, 寒涼野唔食得, 太甜唔食得, 以前喜歡的朱古力唔食得, 所以倍我出去食野, 一係我睇人地食, 一係人地無好野食, 所以我叫佢地唔好理我, 亦會整 D 熱氣野上枱, 而自己唔食 XD !

匿名 提到...

LISA,

你好忍得口, 自己整都忍倒唔食!

ANN

Lisa 提到...

回ANN,
唔到我唔忍, 因為食咗會咳咳咳 !
有日同老公出去入咗間中國餐館, 明明點咗兩碟小菜, 點知用鐵板燒推出來, 香係好香, 但食完個兩日我鼻涕帶血, 須食paracetamol 才轉好 ! 所以之後食野特別小心 !

匿名 提到...

wa...你好脆弱, 小心身體!

ANN

Lisa 提到...

回ANN,
由今日從新開始調理身體, 因為我本來帶咗D藥材過英國, 諗住煲來大家飲, 點知D後生體質唔同老人家, 所以又把D名貴藥材帶返來, 費事俾我女掉垃圾桶, 哈哈 !

可憐我外孫女, 無咗日日婆婆的紅蘿白薯仔湯飲啦 ! 我三歲外孫女好得人錫, 一口流利英言 : I like poh poh's soup ! I like black Chinese mushrooms and lily flowers(雲耳, 金針) ! 佢日日都好快咁食曬 D 飯餸 !
佢地在外國多數食意粉和快餐, 好唔健康 !