2011年6月30日 星期四

去英國的收獲

www.coininvestdirect.com

Britannia 2011, 2 Pounds, 1oz Silver
HK$395.35

English Rose 2009, 1oz, Silver
HK$400.43

Libertad 2011, 1oz Silver
HK$398.45

libertad 2011 1/2oz silver, HK$200.30, 買完唔幾耐就無曬貨 !

可惜呢個網只賣去歐洲國家, 所以想買一定要在歐洲有人幫你買, 而在德國收貨最平, 因為消售稅只收7%, 而英國收20% !

10 則留言:

honson 提到...

Lisa,
圖案設計好正......唔掛得你要買放大鏡...

Lisa 提到...

回honson,
買放大鏡是用來睇金銀產品上的商號和純度印, 哈哈 !

honson 提到...

明白

Lisa 提到...

在英國百貨店買銀匙時, 一路在問個仔和新抱, 有無925個印呀 ? 人老咗都幾麻煩 XD !

匿名 提到...

Lisa, D銀幣好靓呀! 謝謝分享!
nlpsonia

鬍鬚仔 提到...

我仔仔都幫我係美國買左 10 個墨西哥 1 oz天使返來,成本都成 360/個

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
你的實銀收藏都好多元化 :)

鬍鬚仔 提到...

LISA:彼此彼此啦,不過咁,多元化個趣味性大些.
有冇去東洋呀?佢最近返左 d 生肖幣呀,不過都 480/個.

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
我沒得閒出去, 而星期六食錯野, 又嘔又瀉, 所以又要休養幾日, 不過好似搵到我敏感源頭, 就係麥包, 因為我星期天只食白粥, 而發覺無乜痰, 所以要試下解麥包當早餐 !

睇下星期銀價點走先, 因為我都想出旺角行行, 不過 480蚊是太貴了 !

鬍鬚仔 提到...

噢,保重身體.
如睇銀價, d 銀幣真係冇乜點落過,有段時間直情冇貨買,尢其 d 古董法幣,有上冇落.