2011年6月29日 星期三

金銀又想開車啦


想等低位買貨都難 !
人民幣新高, 找換店只俾 82.3

16 則留言:

街坊 提到...

好彩我響上個禮拜一,趁仲響低位o個陣,買o左個澳洲樹熊銀幣(1安士)咋!

之前響高位買o既維也納愛樂團銀幣(1安士)同埋美國鷹揚銀幣(1安士),依家仲係蝕得攤攤腰,不過我冇諗住放佢o地,因為睇過報紙話,白銀響下半年會有45%o既升幅,由長遠角度o黎睇,白銀仲會有強勁o既增長潛力!如果只係睇短線賺蝕,就草草放o左佢o地,犠牲o左長遠o既豐厚回報,咁咪好唔抵?!

Lisa 提到...

回街坊,
買得實貨的, 都諗住 keep 十年八年, 所以唔會理短暫的波動的 :)
成日沽出買入, 會蝕好多差價, 而有可能買唔返, 因為實貨只會愈來愈少, 唔同期貨, 要幾多有幾多, 所以要好好珍惜手上的金銀幣 :)

honson 提到...

我重諗住有機會的金去到 1470咁上下添...
離15/7重有兩星期....再等

Lisa 提到...

睇七月啦, 因為大摩在唱好股市睇金價和美元齊跌, 唔知是否一相情願呢 ?
美國出來管制金銀, 目的都係幫D大鱷, 用保護小投資者為名 !

匿名 提到...

啱啱今日買貨.過程幾麻煩.
其實買實金吾係好似平常人咁諗咁容易=.="

匿名 提到...

補:
更加肯定了買的決心~XD

Lisa 提到...

買實金實銀:

1.去公司或金舖要帶現金, 銀行可以用簿仔扣數, 但唔一定有貨, 所以買得唔會多, 須分好多次出街, 考你耐性 !

2. 買銀買多 D 又好重, 考你腳骨力 !

所以手上實金實銀唔會咁易賣, 要好好珍惜 !

匿名 提到...

E+天氣熱左都好少出中上環, 之前冬天一路沈住買先有今日個成果!

ANN

匿名 提到...

我今日都去kitco買左萬六蚊野

Ming

Lisa 提到...

回ANN,
儲實金實銀真係好花時間, 所以如果我還在返工, 一定買唔到平金銀幣, 因為只可以去大洋和東洋呢 D 幣店買 :)

剛收到國際金錢公司的傳單, D金銀幣貴到離普 !
http://www.coins.com.hk/

Lisa 提到...

回Ming,
Kitco 好野來的, 而價又合理 :)

街坊 提到...

多謝妳呀Lisa姐,我會好好咁keep住自己買o既銀幣o既!

匿名 提到...

Lisa姐,
我發覺他們服務真不錯.

其實我是第一次買,
我還膽心買得太少

Ming

Yan 提到...

Hope some blogmate will see this old post, but so happen if you come across it
http://www.coins.com.hk/

NEVER try this company, they charge you much much higher than you do it through internet directly.

Yan

Lisa 提到...

回Yan,
建議妳睇下我網頁分類的[投資金銀手冊], 唔曬妳行太多的冤旺路 !

Yan 提到...

Thanks Liza

I have read it [投資金銀手冊] before, but will revisit again!

Yan