2011年7月17日 星期日

外國銀幣網

www.silverbullionworld.com

一個好值得睇的銀幣網, 可以睇到到今日為至已出版的外國銀幣 !
睇多D, 學多D, 可以預防自己買到假幣 !

13 則留言:

匿名 提到...

謝Lisa的介紹:)
nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
唔曬客氣 :)

小C9 提到...

D 銀幣好靚呀!

Lisa 提到...

回小C9,
可惜有D我地買唔到啦或要用雙倍價錢才可以買到 !

honson 提到...

Thx Lisa.....:)
睇都開心

satan_wong 提到...

多謝LISA姐..又學到野:)

Lisa 提到...

回satan_wong,
買中國古幣要好小心, 因為有好多假貨, 而古幣溢價又太高, 所以本人唔會買 ;)
計50蚊美元, 鈍銀價是400蚊, 所以高出400蚊好多的銀幣我都要諗諗先, 除非好靚到好想持有 !

honson 提到...

古幣....新手要交好多學費..

請教Lisa..妳提及."計50蚊美元, 鈍銀價是400蚊,"

這50美元是甚樣算出來?

謝謝

Lisa 提到...

回honson,
50美元是上次的頂位 XD !
所以在50美元樓下的銀幣是平, 一盎司來計 !
呢兩日係咁在網上睇新銀幣, D價好多都是在800蚊左右, 所以D廠家已預銀價可以去到100美元 ?

小新 提到...

hi,lisa
小弟第一次留言 ;)
想問下係邊有得睇新銀幣..
我都好想買多D保障下自己D錢/股票 0.0"
想問下係咩網有得睇新銀幣?
好想做收藏家 累積財富
我得20歲.屋企人成日都話我"大想頭"= ="

希望各位多多指教 ^^'

honson 提到...

謝 Lias解說......

satan_wong 提到...

多謝lisa姐指教..

我手上都係得幾個袁大頭..有真有假..呢幾個幣教識我好多野..包括聽音定成色,量重別真假等等..

我諗我都唔會加碼買古銀幣..此終我仲係忘記唔到果件事..感覺上..就好似湯姆‧瑞斗向佢既教授請教分靈體既事一樣....

Imhung 提到...

謝謝Lisa,裡面的資訊很有用.

中國古銀幣仿的不少,現在也不大敢買.