2011年7月13日 星期三

美債務談判 靠中間方案救亡

文匯報

美國商討提高債務上限進入關鍵時刻,總統奧巴馬將於香港時間今晨3時45分,與國會領袖在白宮連續第3日商談,務求趕及在本月22日前達成協議。分析指出,雖然兩黨就加稅問題爭持不下,但雙方重量級人物都已提出一些中間方案,方案能否突圍而出將左右大局。

 奧巴馬表示,本周雙方將會每天會面,直至達成方案為止。民主黨人提出,如果共和黨同意在2013年讓富人不再享有前總統小布什實施的稅務寬減,民主黨便會致力改革稅制,在擴闊稅基的同時,民眾繳稅額也可望減少。共和黨對此未予支持。

 共和黨眾議院2號人物康托爾則提出堵塞稅制漏洞,並向大型能源公司停止稅務寬減,條件是在其他地方減稅。分析認為此舉既可讓民主黨人表示成功爭取加稅,又可讓共和黨人宣稱成功爭取不加稅,但民主黨人反對方案。

 美國法定債務上限為14.29萬億美元(約111萬億港元),現已超標,靠華府官員倚賴會計手段拖延。但財政部表示,美國將於下月2日真正到達債務上限,屆時華府可能要停止向債券持有人、公務員和退休人士等付款。

 有經濟學家警告,如果美國違約,便會喪失借貸能力,不但危及國家經濟,和中國(現持有最多美債)的關係也會受影響。 

■路透社/綜合外電消息

16 則留言:

匿名 提到...

e+度度都無晒貨, 有無人去過swiss 買過楓葉呢? 知唔知有無膠套?? e間會唔會係一個好選擇呢?

ANN

Lisa 提到...

回ANN,
東洋都無 ?

匿名 提到...

東洋會唔會貴d 呢? 我見swiss 個網上 楓葉 $333, 出面好多都賣到$4xx

ANN

Lisa 提到...

回ANN,
去格下價先啦 :)

匿名 提到...

我浸日去過, 中午未開, 可唔可以打去問呢?

ANN

Lisa 提到...

回ANN,
可以一試 :)

Gordon 提到...

請問利昌有貨嗎?

Lisa 提到...

我由英國返來時, 一路諗住要出去買多 D 金銀, 但最後都無出到去 >.< !

匿名 提到...

我都想入多啲,不過都$38.4了,過一排唔知會唔會低返呢

Ming

匿名 提到...

過左15/07 會係o羊環境呢? 升? 趺?

ANN

匿名 提到...

15/7?
點解咁睇重7月15既?

Lisa 提到...

哈哈, 我地就係俾7月15日誤導咗 !
宋鴻兵說得岩, 期銀期金交易多數在倫敦, 所以美國禁買賣是無乜影響的 !

匿名 提到...

但美國點解要作出o甘決定? 係咪預知一些事情發生? 我唔係o甘識期貨交易呢樣野, 但想請教如果金銀特然飛升, 對期貨會有o羊影響?

ANN

Lisa 提到...

美國禁買賣金銀期貨, 是想救D沽咗貨的大銀行 !

Gordon 提到...

如果我無理解錯誤.應該只係禁止每次usd10m以下的期貨交易,佢地話因為要保障散戶喎.

Lisa 提到...

回Gordon,
似乎網上好多美國人都唔多明個條例管制的範圍, 所以等著睇變化吧, 因為到依家為至, 只得一間forex.com寄咗信俾客戶叫平倉 !